• Pringlez

Ibland blir jag så trött på BT...

Jag älskar BT och får många bra tips här..som jag är oändligt tacksam för.

Men ibland i vissa trådar är det "fullt" att spendera mycket pengar på sitt bröllop. Om det nu är ringar, klänningar, fotograf, mat......
    Allt behöver inte vara budget bara för man är på BT? eller?

• Svar på tråden Ibland blir jag så trött på BT...
  • chihiro

ja se där, nu vart det tokigt fast jag bara försökte uttrycka att det är tråkig stämning i endel trådar. Och jag har absolut inget emot att folk uttrycker sina åsikter men IBLAND så görs det på ett väldigt otrevligt sätt, som alla vet är det svårt att läsa av tonlägen i skrivna texter om man inte är nog med hur man uttrycker sig.
    Så det var tråkigt att ni missförstod mitt inlägg :-/.

• rocketqueen

Tycker folk överlag här på BT skriker "påhopp" så fort det inte stämmer överens med de åsikter som tidigare framlagts. Man kanske skulle tänka över själv hur relevant det egentligen är att prata om påhopp många gånger...

(inte riktat till någon speciell)

• rocketqueen

chihiro
    Men hur menar du? Vad är ett påhopp? Skulle bli mycket tacksam om du ville förklara utförligt, eftersom du använde det ordet kanske du har en klar uppfattning om vad ett påhopp är?

• fåttettryck

Hej TS,
    men vad var då avsikten?
    Kanske att uppmana till lite mer försiktighet i hur man uttrycker sig eller?

• chihiro

Hmm nej jag använde inte ordet påhopp jag sa att jag tycker det är tråkigt att folk ofta hoppar på varandra. Och med det menar jag att folk kan bli upprörda över lite vad som helst. Som tex med lekarna att folk verkligen verkar bli seriöst uppröra över att endel skriver flera grejer åt gången. Jag orkar inte leta igenom alla trådar för att hitta bra exempel.
    Och jag håller fullkomligt med ts jag älskar att sitta här på bt och jag har fått otroligt många bra tips (utan alla er här hade jag aldrig kommit så långt i planeringen). Men ibland känns det som att endel sitter här enbart för att beklaga sig. Och jag tycker det är tråkigt helt enkelt.

• Berner

Tala är silver och tiga är guld.
    Själv har jag svårt att vara tyst många gånger, men ibland väljer jag att inte skriva något för att man riskerar att bli idiotförklarad. Men då väljer jag det själv annars kan jag ju helt enkelt stänga ner.

• fåttettryck

oj, förlåt, blandade ihop chihiro och TS. undra på att man inte fattade ;)

• rocketqueen

chihiro
    Ok, tolkade "...folk ofta hoppar på varandra" som att hoppar på = påhopp. Påhopp/att hoppa på någon är förbjudet på BT, men upprörd får man bli. Jag ser det som två skilda saker, men tack för din förklaring!

• chihiro

fåttettryck

Heh, jag får visst lägga ner.... ;)
    Tokigt av mig som egentligen bara önskade lite bättre stämning eftersom det här ska vara ett ställe för blivande brudar och brudgummar. :-P

• rocketqueen

Själv tycker jag också att tiga är silver och tala guld... :D

Svar på tråden Ibland blir jag så trött på BT...