• Pringlez

Ibland blir jag så trött på BT...

Jag älskar BT och får många bra tips här..som jag är oändligt tacksam för.

Men ibland i vissa trådar är det "fullt" att spendera mycket pengar på sitt bröllop. Om det nu är ringar, klänningar, fotograf, mat......
    Allt behöver inte vara budget bara för man är på BT? eller?

• Svar på tråden Ibland blir jag så trött på BT...
  • Brud 2008

Vi har också en större budget än de flesta, och jag kan också känna mig lite påhoppad ibland. Vissa verkar tycka att om man vill lägga mycket pengar bryr man sig mer om bröllopsfesten än om äktenskapet. Jag känner bara att det är en enda chansen jag kommer att få att riktigt få vara prinsessa för en dag, jag kommer ju aldrig att få leva ett sånt lyxliv...
    Egentligen hadlar det mest om att prioritera, vi har verkligen inte speciellt mycket pengar, jag pluggar och sambon är sjuksköterska. Vi valde helt enkelt att ta lite längre tid att spara och gifta oss två år efter att vi började planera.

• MhjärtaJ

Personliga påhopp är inte ok men läser jag ett inlägg där ex den blivande bruden frågar om råd eller undrar hur andra tycker, anser jag att det är självklart att man ska ge ett ärligt svar. Det vill iallafall jag ha när jag ställer frågor här på BT.
    Men som sagt, visst händer det att man får en känga...

• rocketqueen

Vad är då ett "personligt påhopp"?

• Gable

Rocketqueen - om man är ärlig så är det inte ett påhopp

• Luckyclover

Jag tycker det är ovidkommande vilken budget man har för sitt bröllop. Tycker bara det är roligt att det finns så stora variationer där man kan få bra råd och där man märker att alla vill hjälpa varandra på ett hjärtligt och generöst sätt.