Godmorgon!
Jag blev hippad igår!!!
Blev kidnappad vid 09.30, två av mina tärnor stod utanför min dörr och överräckte en lista med saker jag skulle packa. Jag hade 13 min på mig. De sa inte ett ord under tiden jag packade, och det var inte precis en utförlig lista...
Sen fick jag på mig en tröja med en bild på min blivande och texten "paxad". Slöja och krona (konservburk) fick jag också. Sen gick vi ut till en bil och jag fick hörlurar och ögonbindel. Vi åkte runt i en helv evighet tyckte jag men när vi klev ur var vi kvar i Solna. Snacka om förvåning! Jag leddes till min tredje tärnas lägenhet och ögonbindeln togs av, och där var massor av mina vänner! Även min kusin och min blivandes syster. Trodde aldrig de skulle få tag på alla!
Vi startade med champagne och skagensmörgås, och jag fick svara på frågor som de hade ställt till min blivande, klarade mig rätt bra faktiskt! Alla fick sen tala om hur de känner mig och det var mysigt att bara sitta där och se alla vänner.
Sen åkte vi in till stan och hade sumobrottning, dansövning, trebent gång och dragkamp, svettigt men superkul. Jag fick köra 3 ronder brottning mot alla 12 vänner, så jag var helt slut. Idag har jag träningsvärk ÖVERALLT, t.o.m. i halsen och nacken
Sen hem igen till tärnans lägenhet, där väntade hennes bror som är massör, och jag fick 1 timmes underbar massage. Sååååååå skönt!
Sen duscha och fixa sig iordning. Sen väntade en smarrig buffé med varma och kalla rätter. Vad de hade fixat för mig!!!
När vi ätit upp ringde det på dörren och in kom en bartender! Drinkskola och drinkprovning, himla kul! När han var klar ringde det på dörren igen, då var det dax för sexparty! Flera beställde saker och tjejen var himla kul så det var mycket lättsamt.
TACK alla mina vänner för en underbar dag!!!
Nu ska vi på brunch med släkten!