• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Cira

MrsNyberg2B: Om det är sommarlåtar du är ute efter föreslår jag att du går in på www.cdon.com/ och söker på "sommar". Finns massor av skivor med sommartema!

• MrsNyberg2B

Cira - TACK! Väldigt mkt bra!

• Cira

Satte själv ihop en sommarskiva förra året baserat på sökningar på cdon som jag terroriserade min pojkvän med hela sommaren. :)

• madlin

Men de där var ju ett jättebra tips ju Cira! Smart!

• Pumpkin

madlin: Jag är galet förtjust i Romerska bågar (de små som man kan köpa på lösvikt, inte de stora, alternativt "barsen") och Lysmelk. Dubbelnougat och Kexchoklad är andra favoriter, annars allt som det står Marabou på (inte mörk då ). Eller egentligen all ljus choklad Hmm... Jag gillar choklad helt enkelt

• MrsNyberg2B

Cira - Underbart! Då ska jag göra detsamma...

Norrsken - Jag vet att du inte dricker kaffe, men, en god drink är: En del baileys/dooleys eller liknande, en del cointreau och två delar kaffe eller en del mjölk och en del kaffe. Smakar romerska bågar! Kan du ju ta en godisbåge istället för citron på glaskanten!

• mrsD

hej alla! gud va kul att få svar så fort! Det verkar vara full rulle på de här trådarna=) Vi ska gifta oss den 26 juli 2008 i Lysekils kyrka, någon som har erfarenhet därifrån? annars bor vi i göteborg, vore jätteroligt om någon i närheten ville tjata mera! e dock bara ynka 21 år än så länge, så inga barn eller så, vovve dock=) Student oxå, läser marinbiologi, vore kul o veta va d e för människor här?

• Pumpkin

MrsNyberg: Tror jag har smakat nånting liknande, men det gick inte hem

• madlin

~Norrsken~: mmmm.... blev NÄSTAN sugen på choklad igen! hahaha!

ida_c_olofsson: ja vi är snabba i den här tråden, lite fart är de allt - roligt!

Jag heter Linda och fyller 25 i vinter, min sambo Jerker är 26 och vi gifter oss redan den 25 Augusti i år. Inga barn, men en kattherre som är vår lilla bebis. Bor i södra Dalarna. Ungefär. Kort om oss. Mer kan man läsa på gamman och på vår blogg :)

• Pumpkin

ida_c_olofsson: Jodå, här är det fullt fart Några göteborgare hittar du nog här, ett helt gäng faktiskt
    Själv bor jag snart i Södertälje, är 22 år och inga barn här heller - "bara" två kissemissar

Så ni ska gifta er på en torsdag? Tufft, hur kommer det sig?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6