• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Tussa85

Sitter just nu ute på balkongen å glassar medan ja gör vår bröllopssida!
    Otroligt härligt !

• madlin

vill också ha sol! här är de så mulet det kan bli, skitväder!

• Pumpkin

Här är det toppenväder! Om man bortser från blåsten Synd att man måste vara inne

• madlin

trist!

det är så typiskt, är man ledig så är de skitväder. JÄMT! Jag som hade hoppats på lite finare väder, ta en långpromenad själv o mumsa på en mjukglass. Men inte då!

• Pumpkin

Ta bilen och åk och köp mjukglass!

• MrsNyberg2B

madlin - Jag håller med Norrsken! Jag har köpt godis för att bara gosa ner mig med en bok i sängen och hoppas att livet känns lite lättare snart. Godis kan ju kanske hjälpa en del..

Ina - Jag inser att jag valt rätt bransch när jag ser fram emot att vara med på operation för att se hur det går till.. Fast har man tänkt sig en annan bana, som du, så är det ju kanske lite lagom trivsamt, förstår jag..

Håller på å kollar om jag kan få en bra bild på väg till stationen från ett bostadserbjudande vi har fått.. Nu kommer ju de flesta in till den 1/6 så vi får väl se. Igår hittade de två lediga i centrala Jkpg, varav den ena verkligen ligger perfekt rent lägesmässigt, men den är väl säkert helt vansinnig vad gäller övrigt, bara för det...

• MrsNyberg2B

2,2 km till tåget - är det hysteriskt jobbigt? Vad tror ni? Jag tycker ju inte det, men jag ska övertyga sambon också. Om det nu visar sig att den andra lghen inte är ledig.. Cykel bör ju funka skitbra. Eller?

• Pumpkin

2,2km är ju ingenting!

Nu har jag löst det så att vi slipper sova i bilen på torsdagnatt, med en så självklar lösning så att jag inte insåg det förrän nu! Vi sover hos min bästa kompis i Uppsala naturligtvis! Fattar inte att jag inte kom på det förrän idag, efter att ha varit ute och snurrat helt i tankarna ett tag

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ibland ser man inte skogen för alla träd. Sådär är jag med. Det självklara blir sådär som en AHA-upplevelse. Ett exempel är baginbox-viner. Vi satt och festade för några år sen och när det började rinna lite mindre så började vi greja och hålla på för att få ut allt vin (vem vill slänga liksom?). En kille sa enkelt: "Men varför tar ni inte en sax och klipper upp ett hörn och heller ut?". Alla bara stirrade och efter en bra stund tänkte vi högt "jaaa...det är klart, så kan man ju göra.."

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6