• ladymarmelade

Tips för oss med tjocka lår men som ändå vill ha kjol!

För det kanske finns NÅGON mer därute som har lite för mycket på insidan av låren :D

Men nu!!! Världens simplaste grej - barnolja. Smörj in låren med lite Natusan barnolja tex, så ska ni få känna på ljuvligt :D
    Det blir så mjukt och skönt att man skulle kunna gå och gå och gå... :)

• Svar på tråden Tips för oss med tjocka lår men som ändå vill ha kjol!
  • ladymarmelade

Tycker du det? På mig så funkar det inte lika länge alls. När hudkrämen torkar så är det inte alls skönt.
    Men jag har kanske tjockare lår än dig :D

• viktualia

fniss... tjockare lår än mig är inte helt lätt att ha - ha ha ha ha.. men jag använder en rätt fet kräm så det kanske är därför det funkar

huvudsaken är ju att bli av med problemen!!

• Fröken Malm

Gör som jag, anamma leggings-modet! Perfekt för oss med "fotbollslår"!

• ProudWoman

Fröken Malm: jättepraktisk, men legging är ju så fult

• Fröken Malm

Proud Woman,
    det tycker inte jag. Tycker det är både snyggt och praktiskt!

• viktualia

ProudWoman - jag är tyvärr med i din klubb.. får jobbiga vibbar av tightstrenden som var stor när jag gick på högstadiet... blärk... inte leggins på mig tack...

så jag fortsätter smörja mig innan det är dags för kjolanvändning...

diskuterade den här åkomman med några killkompisar och de berättade att i lumpen hette sånt här "infanterield" och de använder försvarets hudsalva i förebyggande syfte!

• Ostbågen

Fröken Malm:
    Jag har anammat leggingstrenden precis som du och har blivit beroende! Har leggings till förbannelse i byrån

Jag var förresten på ett sexparty häromveckan och där rekommenderades ett av glidmedlen till just problemet med "skavsår" på låren. Har nu glömt vad det hette men det kanske går med vilket silikonbaserat som helst.

• ladymarmelade

Ostbågen

Jaaa!! Glidmedel får det bli idag, för jag hade visst ingen barnolja hemma :D
    Det lär väl funka bättre än något annat. Ska bli intressant att prova. Återkommer med rapport!

Jag är inte heller någon leggingsfantast. Tycke rinte att det är fult, men gillar nog hellre att vara helt barbent på sommaren när det är riktigt varmt.
    Men nu på våren skulle jag absolut kunna tänka mig leggings.

• vixen not a tramp

Fanns en sån här tråd för ett bra tag sedan med massor av sköna tips. Ett, är ju att (om man inte gillár leggings som syns) att klippa av de så de skyddar, men inte synligt. Lite cykelbyxa/mameluck-feeling.

Om man nu inte har VÄÄÄÄrsta korta kjolen...men det gillar man kanske inte om man har breda lår? Eller...? Jag vet inte...

Svar på tråden Tips för oss med tjocka lår men som ändå vill ha kjol!