• Mrs*N* 18/8

såå ledsen

Åååå jag e så himla ledsen, fick fortkörningsböter idag på 2800 kronor!
    Så jäkla onödiga pengar att betala =(

Visst jag får skylla mig själv för det va ju jag som körde för fort men ledsen blir man ändå. Man behöver ju alla pengarna man kan skrapa ihop till bröllopet som kostar en mindre förmögenhet

Jaja behövde bara skriva av mig lite

• Svar på tråden såå ledsen
  • mooogn

Nja, vet väl inte om pengarna i sig är onödiga att betala; det var väl snarare lite onödigt att dra på sig böter isf

Trist ändå att ni förlorar så mycket pengar.

• Mycket långt kvar

Du körde alltså 21-25 km för fort? Jag tycker inte synd om dig alls, faktiskt. Folk dör i trafiken för att folk kör för fort.

Men nu har både du, sambon och alla ni känner förmodligen fått en extra tankeställare.

• Pomodoro

Vad hade du forvantat dig da?

• Mycket långt kvar

Vad ville du ha för svar då, om du inte var ute efter sympatier?

• Humma 11/8

"Låt den som är utan skuld kasta första stenen..."

Visst är det surt med böter och man behöver verkligen alla papperspengar man kan få till bröllopet för det finns ju såååååå mycket man kan lägga det på...

• Mrs*N* 18/8

"Låt den som är utan skuld kasta första stenen..."

det summerar bra tack

• Mycket långt kvar

Jag har aldrig riskerat någon annans liv, faktiskt. Det kan jag ärligt säga.

• Lilla Li

Åh så dumt. Klart folk ska göra det här till en diskussion om fortkörning... *suck*

Trist att förlora alla de pengarna verkligen! Du får inga pengar tillbaka på skatten då så att det jämnar ut sig lite?

• AggaP

Jag vet att ALLA inte alltid följer lagen,vad det nu än kan gälla inklusive mig själv. Och det är surt att bli ertappad när man inte gör det. Trots att det är så det ska fungera i vårt land.

Man blir lite arg på sig själv när nåt sånt händer och det tar ett tag innan man kan släppa det. Ibland hjälper det att skriva av sig.

Man behöver verkligen som sagt alla pengar man kan skrapa ihop till bröllopet. Jag kan förstå hur du känner dig.

• sexydoktor

BeaBea82

du har ialla fll erkänt ditt fel. inte mer med det, klart man skall kunna skriva av sig här utan att bli påhoppad av andra. att man kan utsätta andra för fara, jag det är man nog medveten om, men det kan ibland finnas orsaker som gör att man kör lite för fort.
    men, jag hoppas ändå att det löser sig för dig till bröllopet.

Svar på tråden såå ledsen