• Ms Q

flädie mat o vingård

Hej ! ¨

Vi ska ha vår fest på Flädie, vi är visserligen fler än ni men jag har varit i loklen. Jag tycker inte att lokalen är för stor för 35 pers. Det gäller nog att verkligen tänka sig för hur man sätter borden för att få rätt "rymd" i lokalen, men det går absolut.
    Och ska ni ha dans är det ju bra med dansyta där man inte behöver bryta borden.

Lycka Till!

• Ms Q

Hej,
    vi ska ha vår fest där den 29/9 så det är ett tag till men jag längtar redan nu till provsamkningen för deras mat ska var helt kanon!
    Det enda vi har funderat på än så länge är om vi ska ha runda bord el. det klassiska honnörsbordet med tungor. Och ljus och marshaller...vem som står för det.
    Ska ni gifta er i någon kyrka i närheten?

• Ms Q

Vi bokade Flädie i juli 06 och då var den 29/9 det enda de hade ledigt. Vi hade inte tänkt den helgen egentligen men vad gör man!? Det gäller attt vara ute i god tid. Dom är så proffsiga och det är jättefint.

Ligger ju tre kyrkor i närheten av Flädie och vi har valt Flädie kyrka, den passade oss bäst.

• Ms Q

Skånebrud

Hur gick provsmakningen? Det hade varit kul att höra vad ni smakade och valde!

Svar på tråden flädie mat o vingård