• ladymarmelade

nedräkning!!! snart förlovad!

Nu kryper det i hela kroppen på mig!!! Inte många dagar kvar tills jag och kärleken förlovar oss. Söndag den 8 april är det dags.
    Ingen i vår omgivning har någon aning om vad som pågår, varken vänner eller familjer :D Kan knappt vänta tills jag får berätta för alla vi känner!

PS! Ringarna ligger i en låda här hemma, som öppnas lite då och då ;) Kan inte låta bli att ta på mig ringen och "provkänna" hur det känns...

• Svar på tråden nedräkning!!! snart förlovad!
  • ladymarmelade

Kakan -07

:D Ja den var bra! Precis såna verser som jag var ute efter!

• A Noiva

Åh vad roligt! Grattis! Jag känner igen mig precis, vi bestämde oss för två veckor sen och ska förlova oss imorgon, och det är såååå svårt att inte berätta för alla i förväg! Särskilt som vi redan har börjat planera för böllopet på allvar, det ska nämligen bli av redan i sommar.

• A Noiva

Vi tänkte ta med oss champagne till våra familjer och berätta den glada nyheten för dem i påsk. Sen tor jag att vi tar en bild på våra ringprydda händer med mobilkamera och skickar till vänner, så får de själv se vad vi har gjort.

• ladymarmelade

A Noiva

Grattis själv :) Det blir bara svårare och svårare för varje dag att hålla sig. Nu håller jag nästan på att bubbla över så fort jag öppnar munnen.

Jag tänkte också skicka bilder till dem som har kameramobiler, men till dem som inte har det så vill jag gärna skicka en liten lustig vers istället.

• ladymarmelade

Vad tycker ni om denna?

Den 8 april
    var dagen vi slog till.
    På våra fingrar
    vi trädde på ringar...

• A Noiva

Den versen gillade jag! Kör på den tycker jag.

• oki

Vi ska också förlova oss...om 4dgar! Provar också ringen titt som tätt...dock på "fel hand" längtar tills den sitter Rätt!

• Fru Hennerdal

Grattis till förlovningen!!!

Vi har beställt ringarna och kommer att förlova oss den 5/5-07. Nedräkningen har startat.

• ladymarmelade

Nu är det gjort!! :) Äntligen!

Vi förlovade oss efter middagen igår. Lagade jättegod mat och tände ljus. Efter maten tog vi fram ringarna. Min dotter på 4 år var också med, och vi hade köpt en egen ring till henne som hon fick först, och sen tog vi på oss våra. Vi försökte förklara att vi hade förlovat oss nu och vad det betyder och så, men hon var helt insnöad på att hon hade förlovat sig med en kille på dagis :D Men det var så otroligt charmigt ändå, och jag är jätteglad att hon var med och delade vår stund (även om den blev mest hennes :D )

Svar på tråden nedräkning!!! snart förlovad!