• ladymarmelade

nedräkning!!! snart förlovad!

Nu kryper det i hela kroppen på mig!!! Inte många dagar kvar tills jag och kärleken förlovar oss. Söndag den 8 april är det dags.
    Ingen i vår omgivning har någon aning om vad som pågår, varken vänner eller familjer :D Kan knappt vänta tills jag får berätta för alla vi känner!

PS! Ringarna ligger i en låda här hemma, som öppnas lite då och då ;) Kan inte låta bli att ta på mig ringen och "provkänna" hur det känns...

• Svar på tråden nedräkning!!! snart förlovad!
  • Kakan -07

Åh vad roligt! Grattis!

Själv har jag svårt att hålla mig från slöjan och skorna (eftersom jag ännu inte fått hem klänningen), så jag vet hur det är!

• Snuffen

ÅÅÅÅ vad spännande!!

• gota

Då får man, i förväg, hälsa dig välkommen till de förlovades skara!

Grattis!

• bullebruden

Förstår hur du känner!

Vi ska förlova oss i Barcelona den 14 april och jag kan knappt vänta... Ringen borde komma idag, *nervös*

Vi ska berätta för min familj i påsk, ska bli jättekul!

• Joleen

Vi förlovade oss i fredags, tre månader efter att min sambo frågade. Vi har inte berättat för någon utan låter folk se det själva!

• Joleen

ladymarmelade:

Grattis i förskott!

• ladymarmelade

Tack allihopa!!

Kakan -07
    Jag förstår dig :D Jag kommer definitivt bli precis som du när det väl är dags för bröllop. Jag antar att även klänningen kommer att åka av och på några gånger när du får hem den? :)

• ladymarmelade

Joleen

Det är ju också ett roligt sätt att göra det på! Nu önskar jag verkligen av hela min själ att jag skulle kunna hålla mig och göra detsamma, men jag känner ju mig själv :D Jag som håller på att spricka redan nu hehehehe.

• ladymarmelade

Kan ni tipsa mig om något kul man kan skriva i sms och sånt som man skickar till folk för att berätta om förlovningen?
    Inga smöriga verser och sånt, men gärna något litet roligt rim :)

• Kakan -07

En söndag i april
    var dagen vi slog till
    Nu har vi varsinn ring
    som tecken på vår förlovning!

Svar på tråden nedräkning!!! snart förlovad!