Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz: Så tråkigt, men tyvärr så finns de överallt. Se det som så att de har inget bättre för sig i sina liv än att skvallra om dig. Eller så tycker de att det är så roligt och är så glada för dig att det är svårt att hålla tyst för det.
Nu måste jag lämna er my ladies..... chefen kommer strax Det var ju såååå lungt utan honom... Tror det börjar att hända grejer här nu. Den ena chefen har inte varit här på 3 veckor - kanske har han slutat, vem vet? men imorgon kommer vår vd ner från sthlm för att se hur det går. Så något är på G...
Tezz- Strunt i skvaller kärringarna!
Du är bättre än dom.
Nu måste jag nog tyvärr försöka slita mig lite också. Har lite surdegar att ta tag i. Har så svårt att få gjort dem när det lockar så mycket att gå in här.
Men det dröjer nog inte länge tills man är tillbaka.
Ska vi ta Café Vallgatan igen då? Så kan man äta eller fika vad helst man vill? De har ju rätt gott om plats.
MissPhoenix:
Vi gifter oss den 13 juli, så det börjar närma sig.
Har du bestämt dig hur du vill att bilderna skall se ut? Typ "något tema"?
Puman-prinsen:
Det var jättesvårt!
Hade nästan velat ha med alla!!!
Hur går det för dig, har du börjat med din box?
Tezz:
Åh vad tråkigt!
Förstår att du är arg & besviken!
13 juli - då kan man onekligen säga att det är snart.. Nej inte funderat över något tema ännu och nu slog det mig att - jag har ju inte köpt några underkläder ännu!! Faaaaan - ännu en sak till min att-göra lista.....Sjutton också!!!
so long ladies ----tittar nog in ikväll....
Linum - Hejar på det förslaget!
FredagenDen13 - Ha ha, kan tänka mig.
Pust nä, Hoppas på att få göra det snart.
Frågat min syster om hon kan hjälpa mig och hon sa ja, nu är det väl att bestämma en dag för det.
inte långt kvar! Hehe
MissPhoenix:
Förlåt!!!!!
Inte meningen att stressa upp dig!!!
Det löser sig!
Puman-prinsen:
Visst är det läskigt snart?!