Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Gärna inget super dyrt ställe... Men mysigt får det gärna vara
Lykke: Problemet med att gå ut så många som vi är, är att hitta ett ställe där alla kan höra alla... det är nog ganska omöjligt att hitta...
Jag går gärna till ett billigt ställe!
neeeeeeeeeeeeej, inte fika måndag!! den enda dagen jag inte kunde
Jag ska gå på justin timberlake med min 12åriga brorsdotter Som den snälla faster jag är
Godmorgon på er förresten
Miss P: *grön av avensjuka* Jag vill också gå på Justin... OM nu din 12:åriga brorsdotter nu skulle råka ångra sig... så får du väldigt gärna fråga mig!!!
här är Krubbkollen i GP- kan vi hitta något där?
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=270904
tezz - ska ha dig i åtanke men igår när jag fick tag på biljetter jublade hon av glädje och sa att jag var den bästa fastern hon hade. Kontrade med att jag är den enda fastern hon har!!!
usch - har lite bröllopspanik, brudbuketten är fortfarande inte beställd och inte heller alla andra blommor.. Prästen ska vi träffa först nästa vecka och då först kan vi göra vigselprogram och blääääääää......
Måste uppdattera min kalender för som det är nu så är det mossa i mitt huvud!!
Jag måste nog vara ledig en hel dag och ordna med saker och ting..... Funderar på att ta ledigt på ons när jag ändå ska göra en secret box...
Ska vi gå till Pasta+? Hyfsade priser och bra plats.
Även om jag inte kan följa med så röstar jag på pasta +! Skitgott där!
Godmorogn godmorgon... eller snarare goddag..
Linum: Så himla fina kort.. Jätte imponerad.... :)
Jag har fått min klänning nu. Eller fick den i fredags egentligen.. Har inte öppnat den ännu. Ikväll så kommer mamma över o då ska vi öppna paketet.
Mamma har haft sin första bröllopsmardröm. hi hi hi
Hon drömde att klänningen va sååå ful. Och hade en massa små rosa blommor på. hahhaha
Måndag kan jag!!! Ska träffa de på malins skafferi klockan 15.00 men det borde inte ta med än två timmar. :)