• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Carma: Åh, din stackare!!! *skickar en bamsekram* Jag vet hur det känns att få bröllopsångest så att man får ont i magen... det bästa är dock att det går över, jag lovar! Det verkar helt normalt att få det åtminstonde en gång i planeringen. Malm fick en bryt med sin klänning, jag fick en ångestattack och skulle byta fotograf helt plötsligt och du känner ångest över att inte ha full kontroll! Vi är heeeeelt normala! *fniss*

Du ska se att det ordnar sig! Är det nått jag kan hjälpa till med är det bara att hojta!

ps! Jag känner också lite så att jag inte vet riktigt vad jag håller på med, jag menar, det är ju inte så att man liksom gjort detta ett par ggr förrut!

• Carma07

lykke: Vad roligt med smyckena. Jag blir riktigt nyfiken.

Ang lördag så har vi ändrade planer. Sambons lag hade panik med folk inför matchen så han sticker iväg på den. Jag har en himla massa ärenden att fixa och vet inte riktigt när jag kommer hem. För att inte stressa ihjäl mig så vill jag gärna hålla min plats öppen. Går det bra att jag avbokar mig på potatissalladen och så kan jag ta med mig en egen liten knytis om jag hinner komma bort? Vill ju om möjligt gärna träffa er en liten stund.

• Linum

Carma: Lugn och fin - andas in och ut. Allt löser sig, och behöver du hjälp finns vi allihop här och rycker ut med hjärta och hjärna i högsta hugg!

Vi har spikat sången i kyrkan. Det blir Av längtan till dig och Songbird (Eva Cassidy). Kommer att bli kanon.

• bauti

Hej
    Igår så funkade inte internetet som det skulle. Så istället för att sitta här med er så städade jag, inte lika kul
    Och så gjorde jag placeringskorten. Blev riktigt bra faktiskt.
    Så nu ligger ångesten på innehållet i festhäfter.
    Är det någon som kan hjälpa mig med hur man delar en A4 sida på längden i Word. Har prövat med allt tycker jag men inget funkar.

Lykke: Det skall bli kul att få se dina smycken, nyfiken som vanligt

• Carma07

Tezz: Nä, man är ju nybörjare på det hela och har heller inte för avsikt att skaffa mig några större erfarenheter och rutiner på det här.

Jag har en hel del bilder om hur jag tänkt mig, men vill ni brainstorma ideér till trädgårdsinredning får ni gärna göra det. Det finns säkert alltid något man kan plocka. Man fastnar så lätt i sina egna tanekbanor.

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Tack tack!

Igår kväll var jag & fixade morgongåvan till Ph. Det kommer ju att bli en secret box... HJÄLP vad jag tyckte det var roligt!!!!

• Puman-prinsen

Carma07 - Jag känner för dig gumman!
    Tror nog att det är lätt hänt att man får bröllopsångest när det strular med nåt eller när den stora dagen börjar.

Fick själv lite panik innan vi skulle träffa prästen och när tärn klänningarna strula.
    Men allt löser sig alltid
    Vi finns här om du behöver hjälp!

• bauti

Carma
    Jag vet hur det känns. Inte alls kul imellan åt. Bara det här med att pynta trädgården *ågren klappar på axeln*

• Puman-prinsen

bauti - Det du vill få gjort tror jag inte går att göra med word program.

FredagenDen13 - Ååå gjorde du!!
    Jag vill med! Men tyvärr så tilllåter inte ekonomin för det.. snyft!
    Ska ta bilder själv, med hjälp av en vännina så klart. Får se hur det går.

• Ab fab

oj- nu blev vi inte så många. Är det roligare om vi är fler? Skall vi försöka att hitta en annan dag?

Carma-ta det lugnt - allt löser sig. O vi hjälper gärna till

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3