Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
God morgon.
Lite piggare idag- har varit så himla trött de senaste dagarna. Men igår gick jag hem tidigt, sov middag och tog det lugnt. Handlade lite och läste deckare- en himla bra kombination
Idag är det lite spännande- jag skall hämta diademet och örhängena ...
God morgon tjejer!
Lykke: Va spännande att att hämta grejerna idag! Du får gärna fota och lägga upp på bloggen så att vi andra kan se!
Tezz-lovar att försöka göra det. Jag hoppas så att jag gillar dem
Lykke: Det är svårt det där med förväntningar! Det är bara att försöka att ha så låga som möjligt så är det svårt att inte bli annat än nöjd! Du ska se att det kommer att bli så bra så bra... *klappar på axeln*
God morgon tjejer!
lykke07- Vad kul! tror du blir jätte nöjd
Själv så har man inte så mycket shopping kvar att göra till bröllopet mest pyssel, tex vigselprogram och festprogram.
Hur går det för er?
God morgon tjejer!
Idag hoppas jag att jag hinner umgås med er!!!
Tack- jag lovar att rapportera direkt om mina reaktioner när jag ser dem.
Vi skall ha vigselprogram till alla och menyer på borden. originalen är klara- vi trycker väl dem veckan före kanske.
Inga festprogram- det gör toastmastrarna om de tycker det behövs
jag gör egna bordsdekorationer- hittade en idé i en spansk inredningstidning. Förberedelserna kan jag göra nu så det är lite sådant som jag funderar på att göra i helgen
lykke07 - Då känner du att du ligger bra till i planeringen?
FredagenDen13 - Det hoppas vi med
God morgon
Igår fick jag min första riktiga bröllopsångest. Fler och fler tackar ja och jag känner att vi har ingen aning om vad vi håller på med. Jag kände att jag fick sådan panik och ångest och helt plötsligt visste jag inte alls hur i hela fridens namn vi kommer få ihop det här. *HJÄÄÄÄLLPP* Har fortfarande ont i magen idag med. Och inte har man tid att ta tag i sakerna när man sitter på jobbet. Det är ju enda sättet att bli av med paniken. Jaja, det ordnar sig i slutändan. Det blir vad det blir.
slänger in en morgonkram till er alla, kan itne sitta här på hela dagen så kramelur!