• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Kollade i bröllopskalenderna på BT & det är bara 6 andra par som gifter sig på "vår" dag!

• MissPhoenix

På vår dag är det massor som gifter sig

Nu har jag precis smällt i mig en stoooor bakad potatis med tonfiskröra och sallad. Grymt gott...
    Och räknar dessutom ner, om 1,5timma ska jag gå hem....
    Bara en snabbis förbi panduro och köpa en extra penna i samma färg som på placeringskorten och dyl...Så att det blir samma.

Min panik går i vågor, just nu är det lungt men häromdagen var det hela havet stormar hemma över bröllopsplaneringen...

• FredagenDen13

MissPhoenix:
    Har du några trevliga helgplaner?

• Ab fab

Jag har också varit på lunch. En anställd har haft föredrag om sin seglats på Götheborg. Jättemysigt.

jag har OSA 070701 o inte ett svar ännu... suuuuuck

• FredagenDen13

lykke07:
    Det är ju lite taskigt ju!
    Hur många har ni bjudit?

• Ab fab

ca 90. den har varit ute i 2,5 vecka så jag tycker det borde ramla in ett o annat svar. Jag tycker ju att om man vet så OSA:ar man med vändade post men det känns som jag är ensam om det

• MissPhoenix

Fredag - grillfest med dagis ikväll ( ), jobb och 25årsfest på lör och en troligen seg söndag

Själv då?!

• MissPhoenix

Nej lykke- jag är med dig på den punkten!! Själv hade jag inte kunnat hålla mig från att svara.

• MissPhoenix

måste jobba lite nu innan jag går. kram på er

• TezzAmore

Miss P: Om du kikar in här igen innan du går hem, hur gör du bordsplaceringskorten? Satt själv och funderade på detta!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3