• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Miss P: Fika på Evas Paley på tisdag den 24/4, kl. 18:30!

• MissPhoenix

aha, då kommer jag strax efter 19. Jobbar ju till 19, men jag kommer!

• TezzAmore

MissPhoenix: Kul! Vi sitter nog kvar där ett tag! Det finns ju så mycket att prata om!

• Linum

Fröken Malm: Jag har sett! Ska kolla var..

• Linum

Fröken Malm:

Nixa har! Gå in på accessoarer och tiaror. Bild 1 (T106), bild 3 (T177) och bild 5 (T214).

www.brollopstiara.se har också några med bara pärlor.

• Carma07

God morgon.

Tezz: Tycker det verkar konstigt om de inte har frys på SH.

• Fröken Malm

Tack Linum,

Skulle vilja ha T177, fast med dubbel pärlrad. För T106 verkar var i guld, och jag är ute efter silver.

Nån som vet vart i stan man kan få tag på NIXA's tiaror?

• Addiz

God morgon tjejer!

Om jag inte ska åka til Paris på tisdag så kommer jag till EP!

Är ute på Säröhus nu, skulle hålla föredrag på en sälj-konferens, tre föredrag, 9.40, 10.40 och 11.40, men precis när vi är på väg ut dit, d v s kl 9.10, så ringer den ansvarige och säger att vi bara ska hålla ett föredrag, kl 11.40!! GAAAH! Vad trött jag blir: "nej, jag hade inte ditt nummer, jag tänkte ringa igår men...." Fast nu löste det sig bra, för L kommer hit med Boman, och så går vi en promenad i det vackra vädret! :)

• Ab fab

hej o godmorgon
    jag var på inspirationskväll för kvinnligt företagande igår. Helt ok- bokrelease, vinprovning och modevisning. Snygga underkläder från Chantell. Glömde av att det var fotboll - när jag gick över Drottningtorget var det massor av piketpoliser o fotbollsidioter. Inget slagsmål menlite läskigt

Fr Malm- ang diadem. Jag har beställt ett av en silversmed som gör med mina gamla sötvattenspärlor. har du kollat prickig katt- de gör en del sådana saker.

Carma- kul med bilderna. Jag skall försöka lägga upp bilderna från i fredags ikväll. Blogadressen finns i mejlen

• Ab fab

attans... fick precis mejl från krögaren o de kjan inte göra vår tårta. konditorn skall vara barnledig. hmmm.. nu måste jag hitta någon annan.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3