Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Miss P: Fika på Evas Paley på tisdag den 24/4, kl. 18:30!
aha, då kommer jag strax efter 19. Jobbar ju till 19, men jag kommer!
MissPhoenix: Kul! Vi sitter nog kvar där ett tag! Det finns ju så mycket att prata om!
Fröken Malm: Jag har sett! Ska kolla var..
Fröken Malm:
Nixa har! Gå in på accessoarer och tiaror. Bild 1 (T106), bild 3 (T177) och bild 5 (T214).
www.brollopstiara.se har också några med bara pärlor.
God morgon.
Tezz: Tycker det verkar konstigt om de inte har frys på SH.
Tack Linum,
Skulle vilja ha T177, fast med dubbel pärlrad. För T106 verkar var i guld, och jag är ute efter silver.
Nån som vet vart i stan man kan få tag på NIXA's tiaror?
God morgon tjejer!
Om jag inte ska åka til Paris på tisdag så kommer jag till EP!
Är ute på Säröhus nu, skulle hålla föredrag på en sälj-konferens, tre föredrag, 9.40, 10.40 och 11.40, men precis när vi är på väg ut dit, d v s kl 9.10, så ringer den ansvarige och säger att vi bara ska hålla ett föredrag, kl 11.40!! GAAAH! Vad trött jag blir: "nej, jag hade inte ditt nummer, jag tänkte ringa igår men...." Fast nu löste det sig bra, för L kommer hit med Boman, och så går vi en promenad i det vackra vädret! :)
hej o godmorgon
jag var på inspirationskväll för kvinnligt företagande igår. Helt ok- bokrelease, vinprovning och modevisning. Snygga underkläder från Chantell. Glömde av att det var fotboll - när jag gick över Drottningtorget var det massor av piketpoliser o fotbollsidioter. Inget slagsmål menlite läskigt
Fr Malm- ang diadem. Jag har beställt ett av en silversmed som gör med mina gamla sötvattenspärlor. har du kollat prickig katt- de gör en del sådana saker.
Carma- kul med bilderna. Jag skall försöka lägga upp bilderna från i fredags ikväll. Blogadressen finns i mejlen
attans... fick precis mejl från krögaren o de kjan inte göra vår tårta. konditorn skall vara barnledig. hmmm.. nu måste jag hitta någon annan.