Det är bara att inse att jag lider av ätstörningar.... :( Hetsätning...
Detta skrev jag på VK i kväll:
Hetsätare?? Snälla hjälp mig...
on, 9 maj 2007, 18:35
Nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Allt har gått över styr. Jag som var så stolt över mig själv att jag gått ner över 13 kg i vikt sen nyår.
Vad är det jag gör mot mig själv nu??
För ca 2 veckor sen började jag hetsäta på kvällarna, jag tror iaf att man kan kalla det för att hetsäta. På dagarna går allt jättebra, jag motionerar och äter bra men på kvällarna, spec när sambon jobbar så händer ngt. Jag äter, äter och äter. Massa mackor, kakor, kex, ja, det som finns hemma. Efter att jag ätit så får jag världens ångest och skuldkänslor. Ångrar att jag åt allt det där och vill bara få upp allt igen. Men eftersom jag inte klarar av att framkalla kräkningar så går det inte.... I stället tänker jag att "Imorgon ska jag bara äta en frukt eller inget alls och jag ska absolut inte äta så här igen"..... Det funkar inte det heller. Det här har resulterat i att jag gått upp nästan 3 kg på 2 veckor och det får jag ännu mer ångest för, jag som bara var 1 kg från min målvikt på 57 kg......
Vad ska jag göra? Snälla hjälp mig, vet verkligen inte hur jag ska ta mig ur det här. Vill ju absolut inte gå upp alla kilon jag gått ner bara för att jag inte kan styra mig själv.....