mars,april,maj2008
nu är jag ensam men förhoppningsvis inte länge ;)
nu är jag ensam men förhoppningsvis inte länge ;)
Hej hej!
Har pratat med den sömmerska som troligen ska sy upp min klänning. ska nu träffa henne den 28:e för konsultation. Så pirrigt! Längtar. :)
Sjatiir spännande visar du bilder sedan?
24 maj 2008 i Rya Kyrka (Örkelljunga, Skåne) därefter fest på gamla F10 i Ängelholm!
24maj08 hej ängelholm ja där verkar det vara vackert
Ja så fort jag vet vilken modell vi lutar oss åt ska jag försöka hitta ngn bild på iallafall liknande.
Här ska det blir giftemål i mars 2008, vi ska gifta oss katolskt i Polen, så jag/vi har en del att pussla o pyssla med
natalie99 låter fint det :)
Blivandefruandersson08: tack det hoppas jag det blir.
Vart ska ni gifta er nånstans?
Min blivande klänning kan tänkas se ut typ så här...
www.houseofbrides.com/product.php&cat=590&page=2
blivandefruandersson08:
Jag har bara tittat runt lite på internet efter klänning så jag vet inte riktigt men Nixas 7100 tycker jag är jättefin! Jag ammar just nu och har gått ner jättemycket i vikt så jag är lite orolig att jag ska gå upp lite när jag slutar amma så jag väntar med att köpa klänning nu.
Själv då, hur ser din ut?
Var på ett katolskt bröllop i Italien för några år sedan. Det var jättekul! Även om jag inte fattade ett ord av vad som sas...:)
Vi ska anlita tolk, min sambo kan lite polska men det är inte mycket, visst jag kan polska men jag tror inte jag kan kyrkpolskan så bra
Men det ska bli häftigt och vi får till det just nu har det strulat till sig lite får inga tydliga svar på om vi måste gifta oss både borgerligt och kyrkligt för att det ska vara juridiskt godkänt eller om det räcker med kyrkligt får olika svar hela tiden.
Men jag ska skicka ett mail till konsulatet i Polen i helgen hoppas på bättre svar därifrån.
Vill bara tillägga att OM nån känner igen mig så ber jag er att inte avslöja mig eftersom vår vigsel änsålänge är hemlig!
natalie99 vi har diskuterat trosa eller norgie ännu inte bestämt och hemligt ska vi med ha så om någon skulle lista ut så hoppas de håller tyst för oss två ;)
LinaBlå så här ser min klänning ut fast lite mindre vidd i kjolen då jag har en annan underkjol
www.houseofcouture.co.uk/onceworn/Carmen%20Maranda%20by%20Maggie%20Sottero.htm
Blivandefruandersson: Vilken magnifik klänning!!Wow! Trosa är vackert.
Har precis suttit och gjort en checklista och vi "totat" på under dagen...och skrivit lite vad vi tycker oss kunna betala för just det jösses vad det drar iväg..sen vill man resa också, gärna långt bort...blir till att hårdspara ett tag nu.
Har ni några funderingar på resmål?
Här lutar det åt Mauritius eller Seyschellerna eller Västindien ja ni ser tankarna och önskningarna flödar...
natalie99 resa ja kanske scotland eller blir det med norgie vet inte :)
Vi ska önska oss en weekend resa till Island! Har alltid velat åka dit.
Det blir ju inte mer än en weekwnd för jag kan tänka mig hur svårt det kommer vara att vara borta från vår son!! Han är snart tre månader nu.
LinaBlå säkert jätte svårt :)