• blivandefruandersson08

mars,april,maj2008

nu är jag ensam men förhoppningsvis inte länge ;)

• Svar på tråden mars,april,maj2008
  • Fru Hennerdal

Vi gifter oss i Örebro som också är våran hemstad. Kommer att vigas i min gamla hemförsamling som ligger ca en mil väster om Örebro. Känns bra att få vara i den kyrkan som man är uppväxt i.

• blivandefruandersson08

Sjatiir låter härligt :)

• Fru Hennerdal

blivandefruandersson08
    var kommer ert bröllop att hållas då?

Vi var och beställde våra ringar i fredags så nu är det klart och förlovningsdatum spikat, blir en weekend på Loka Brunn! Känns toppen att bara få rå om varandra lite. Kommer att lämna mobilerna hemma, så de som ser vår annonsering i tidningen får gott vänta med lyckönskningarna :D

• blivandefruandersson08

Sjatiir vi har diskuterat norgie och här i trosa trakterna men ännu inte bestämt något , allt beror på våran präst vi vill ha ifall hon kan viga oss .

• Fru Hennerdal

Idag fick jag världens ryck och ringde bl.a. konditoriet som vi vill ska göra vår tårta. Så nu har jag pratat med dem, musikerna som vi vill ska spela på festen samt var inne och pratade med frisörskan. Jösses vad bra det kändes!

• blivandefruandersson08

Sjatiir blir avundsjuk vad du hunnit med att göra ;)

• LinaBlå

blivandefruandersson08:
    Jag ska gifta mig i Mölle, tillhör Höganäs kommun. Jag bor i Helsingborg men Möllekapell ligger så otoligt vackert! Jag kanske har hittat min ring också! Känns lite galet tidigt att köpa den nu kanske men jag är lite kär i den!

• blivandefruandersson08

LinaBlå inte galet har ring köpt redan med :) hur sr din ut ? har även klänning och underkjol klar :) hur ser era framtida klänningar ut vet ni det ?

• Troll-P

1 mars 2008 i Helsingborg!

Har bokat lokal och kyrka, i den ordningen. Men inte mer... Funderar på att ta en trip till Köpenhamn och kolla på klänning, fast det känns lite för tidigt... Då kanske jag blir tokig av att vara tvungen att vänta ända till mars!

• blivandefruandersson08

Troll-P hej välkommen hit :)

Svar på tråden mars,april,maj2008