Vilken dag!! Jag är gift!!
Här är en överlycklig före detta brud (NuÄrDetDags), nu gift!!!
Här kommer jag snart att berätta om vår absolut perfekta, vansinnigt vackra och helt otroligt roliga dag och länka till bilder (de kommer att finnas på www.joliwed.info).
Idag kom vi hem, de sista gästerna är på väg hem och sammanfattande kan jag säga: WOW!!! Allt var helt underbart, perfekt, strålande,...!!! Både vi och gästerna hade så otroligt kul, VF sa att det var det mest annorlunda och absolut vackraste han varit med om! Naturligtvis gick inte allt som det var tänkt men det är så det blir och vi kunde skratta åt allt och allt ordnade sig!
Trots att solen sken var det vindigt och kallt (på utomhuskorten kommer vi nog att vara blåa) men det kvittade. Vigseln var underbar. Vi grät, gästerna grät, vår sångerska var helt otrolig. Någon hade bjudit in en tidning så vi var tvungen att ge en intervju (skriver man det så? ), det var lite "störande" men ok då...
Alla gäster, oavsett vilket land och språk, hade störtkul och komplimanger som att vårt bröllop var det mest kärleksfulla de varit med om, det roligaste bröllopet överhuvudtaget, värmde ännu mer än alla som påpekade hur vacker jag var.
Tack alla BT-ister som hjälpt med råd, idéer, tips och rekommendationer!!
Jag återkommer när vi har landat igen, här är två första bilder:
www.joliwed.info/bilder/simone_01.jpg
www.joliwed.info/bilder/simone_02.jpg