• Bruden Tina

Tips på roligheter under festen!

Kom igen nu! Dela med dig av dina bästa trix och tips för att få en lyckad fest! Roligheter, happenings och annat tages tacksamt emot. Om de dessutom inte kostar en massa pengar är det förstås ett stort plus i kanten.

• Svar på tråden Tips på roligheter under festen!
  • Bruden Tina

Kakan2007: Vi ska inte ha bingo utan tio påståenden om oss. Antingen så stämmer påståendet in på mig eller så stämmer det in på min sambo.

Varje gäst ringar in det svar de tror är rätt och sen vet vi inte riktigt hur det ska rättas. Antingen så får man byta med personen brevid eller så samlar toastmastern in allas gissningar och så rättas de efteråt.

Eller så läser man bara upp de rätta svaren och så litar vi på att gästerna rättar rätt.

Priserna består av några vinflaskor, kommer inte riktigt på något annat pris så det blir nog det.

• Bruden Tina

Fler bra tips? *puffar*

• Bruden Tina

Det där med en låda där gästerna lägger små hälsningar låter trevligt! Ska nog göra det till vår fest.

Tack för tipset!

• Bruden Tina

jagärsåkär:

Jag är dansare och tycker din idé låter ruggigt rolig! Om jag var du så skulle jag kontakta Danshögskolan för att höra om några studenter kan dansa för billig peng på er fest. Men den ligger i Sthlm så det beror ju lite på var du bor.

Annars finns balettakademien i Sthlm, Göteborg, Umeå och Malmö. Svenska balettskolan finns i Sthlm och Piteå.

Om du bor i en annan stad finns det kanske en dansskola i närheten där du kan höra dig för?

Det tar betydligt längre tid att sätta ihop en dans än vad många tror så var ute i GOD TID!

Lycka till!

• Bruden Tina

Men jissus! Hoppas nu verkligen att ingen av våra gäster läser här men vi är precis under hårdträning för att fixa en liknande sak. Ska dansa till en schlagerlåt som börjar lugnt men sen blir värsta partylåten. =) Jag är ju dansare så jag har koreograferat och håller nu på att lära sambon.

Ska bli mycket kul kan jag lova!

Svar på tråden Tips på roligheter under festen!