• 2007-03-24

Blää, m2b ringde från svensexan,,

Vi gifter oss om en vecka, och ikväll var det dax för svensexa. Jag lite svårt att vara helt glad för m2b:s skull när han nu ringer och jag hör hur onykter han är Ååå varför denna helg precis innan bröllopet, när vi har så mycket att göra.
    Jag minns ju med fasa hur trött jag var förra söndagen, när jag hade varit ute kvällen innan.
    Men det är väl så här det ska vara..
    Han har ganska "snälla" kompisar, så jag hoppas han har håret kvar, inga brutna ben eller blåtiror när han kommer hem.
    Men jag skulle vilja att han kommer hem snart, så larvig och osjälvständig är jag men det kommer dröja.
    Fler som sitter hemma ensamma ikväll?

• Svar på tråden Blää, m2b ringde från svensexan,,
  • Bens wife

Har ni oxå vitt och grönt som färgtema? Låter nästan så Det har vi nämligen... Men vi ska inte göra så mycket dekorationer själva, vi överlåter det till tornet. Jag har kämpat ihop våra trycksaker, det får räcka...

• 2007-03-24

Ja, vitt, grönt och lite silver..
    Har du bestämt brudbukett??

• Bens wife

Nä bukett ska min m2b fixa med hjälp av sin mamma, spännande!

Nu ska jag gå och sussa, hoppas din kommer hem snart och inte mår alltför dåligt! (gör han det så går det ju över) Lycka till på lördag om vi inte "ses" igen!

Kram

• rocketqueen

2007-03-24
    Men han ringde dig från sin svensexa! :D

• Pumpkin

Jag sitter också ensam ikväll! Min M2B är dock inte på svensexa, utan på Oldboysmatch (hockey) på Chalmers i Göteborg. Och här sitter jag ensam hemma uppe i Skellefteå

• Lillan72

Min M2B hade svensexa förra helgen och de mosade hans näsa (han boxades) + att de fixade en strippa åt honom . Det värsta av allt var att han sov borta en natt och det var JOBBIGT för man hinner klura på det ena och det andra. Är inte särskilt svartsjuk i vanliga fall, men den här ggn hann man fundera lite. Dagen efter kom han hem med ett stort leende på läpparna för han var så glad över att få ha en kväll med polarna vilket nästan aldrig händer nu för tiden, så man fick ju lov att bita ihop och vara glad för han skull.

• 2007-03-24

Lillan72,
    mosad näsa och strippa..nu skrämmer du mig

• 2007-03-24

rocketqueen,
    Ja han ringde, det kändes bra, speciellt när man sitter här ensam med hostiga barn.
    ~Norrsken~
    Ja det är ovant att vara ensam när man är van att ha honom hemma.

Men om ett tag kommer m2b hem hoppas jag, tror jag ska gå och lägga mig nu hos min hostiga lilla tjej. Hennes pappa får nog sova på soffan inatt. Han är nog inte till någon hjälp om barnen vaknar i alla fall
    Ha, ha, jag kommer i allafall inte vara bakfull imorgon. Det piggar upp mig

• Lillan72

2007-03-24
    FÖRLÅT, menade inte så..

• 2007-03-24

Lillan 72,
    ingen fara
    Hur går det med allt??
    Så här dags om en vecka är vi Fruar

• Coornet

Jag är oxå ensam hemma ensam men det beror på att min m2b är på fest och jag sitter hemma med en förkylning.

• Bens wife

2007-03-24:
    Godmorgon! Hur har det gått? Är han hemma?

• Pumpkin

Ja det är helt galen vad ovan man är vid att vara ensam hemma! Fattar inte hur jag klarade av att bo ensam förut, jag måste ha klättrat på väggarna

Så, har M2B kommit hem?

• 2007-03-24

Japp, han "ramlade in" vid 2-tiden
    Lite trött och full, men ganska ok.
    Själv gick jag upp strax före 6 med dottern och kollade på Disney. Vid 7 ropade han efter en Treo.. Ååå så skönt att det inte är jag som behöver det..
    Nu har han kommit upp och spelar tv-spel med sonen. Verkar må sådär.. Roligt för honom att han ska tvätta bilen idag (ha,ha), så vi kan åka i den på lördag utan att kläderna blir smutsiga. Själv ska jag ta dottern med mig och åka till Coop och handla läsk och Loka + snacks och annat till Bröllopet (om 6 dagar!! )
    Så skönt att möhippan och svensexan är över och blev så roliga och "lagom". Det är lite oroligt innan att inte ha koll. Men efter känns det så bra att ens vänner lagt ner tid och energi för att göra något roligt bara för oss

• Bens wife

Vad skönt att det inte är värre, spelar TV-spel låter som han lever iaf...

• Pumpkin

Haha, jag fick nyss ett sms från min kära M2B där han skrev att han var "Bakis som en liten apa med skit bakom öronen" efter gårdagens partaj efter matchen Vad nu det betyder Han lät inte pigg när jag pratade med honom iaf *skadeglädje är den enda sanna glädjen*

Svar på tråden Blää, m2b ringde från svensexan,,