• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Slottet

Vår solist vill veta vilka låtar hon skall öva in. Men vi kan inte bestämma oss. Vad har ni valt för solosånger? Jag lyssnar dygnet runt på lugnafavoriter och letar låtar men hittar inget...... HJÄLP!

• Bens wife

Du är allt (Sonja Alden och Shirley Clamp)
    För kärlekens skull (Ted GÄrdestad)

• Johans2B

Bens wife,
    Tack, jag är oxå innen på rosblad men m2b snackar om murgröna... Ev att vi kan plocka murgröna ute hos hans faster. Tänkte testa ganska snart och se hur det håller sig. Trist om det börjar vissna innan festen är slut.
    Vet du var man kan köpa storpack med rosblad?

slottet:
    Vi har inte heller bestämt oss ännu. Men det lutar åt Ted Gärdestad och Ulf Lundell. Sen gillar jag Sara Löfgren, men henne har inte min m2b blivit lika förtjust i...Vi skall dessutom bestämma trumpetsolo. Någon som har något tips?

• Bens wife

Johans 2B:På IKEA vet jag att det finns rosblad, vi tänkte kolla där i helgen.

• Slottet

Jag måste lyssna på Du är allt, vet inte vad det är för låt. Jag är allergisk mot Sara Lövgren så den låten blir det inte. Uffe och Gäredstad är dock bra....hm svårt. Jag har även Kent - Andetag, Elton - Your Song, Keating - Smile på listan.

Johans2b - superfin dukning, både murgröna och rosenblad låter fint. Jag har kollat in rosenbladen på IKEA, de är helt OK.

Vår tema går i röda rosor och vitt. Jag har bara röda rosor i buketen. Så det blir nog enbart röda rosor och ljus i röda "värmeljushållare" på borden.

Jag fick just blommbud av mina bästa vänner i GBG : ) (Jag fyller 30 år idag). Gulligt!!

• Johans2B

Slottet.

Grattis på födelsedagen!!!!

Försöker få min m2b att bortse från Sara och försöka föreställa sig vår solist istället. Får se om det lyckas. Texten är så fin.

• Bens wife

Slottet: GRATTIS!!!!!!!!!!!!
    Du MÅSTE verkligen lyssna på Du är allt, du kommer inte ångra det! Den är underbar!

• Slottet

Hej, tack för "grattisen".
    Har haft en jättebra födelsedag med mycket uppvaktning. Blev utlurad av M2b på en restaurang och där satt många av våra vänner och överaskade mig. Det bästa var dock att jag fick tillbaks min förlovningsring som varit hos guldsmeden i ca 3 veckor. Hon behövde den för att göra min vigselring, så att de matchade varandra perfekt. Fick även se vigselringen. Är jättenöjd! En alliansring i vitguld med 12 diamanter och 1 rödrubin.

Vad har ni för ringar?

• Bens wife

Slottet: Låter som en bra födelsedag!
    Min förlovningsring är enkel slät i vitguld. Vigselringen är likadan med 7 briljantslipade diamanter. Jag är jättenöjd!

• Johans2B

Låter som en jättemysig födelsedag. Kul att ha fått sett ringen. Jag väntar med spänning på min. Det är en vitguldsring med en diamant i en rund infattning som ligger över min förlovningsrig som är i rödguld.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)