Halmstad-hjälp!!!!!!
Hjälp!!! Vi har blivit tvugna att byta datum för vårt bröllop och letar nu efter lokal. Har hört talas om "Slottsmöllan" i Halmstad. Vem vet något om detta?! Har sökt på google men hittar inget vettigt. Snälla, hjälp! :)
Hjälp!!! Vi har blivit tvugna att byta datum för vårt bröllop och letar nu efter lokal. Har hört talas om "Slottsmöllan" i Halmstad. Vem vet något om detta?! Har sökt på google men hittar inget vettigt. Snälla, hjälp! :)
Bra att det ligger centralt! Jag har ingen aning egentligen...har bara hört att det är jättefint att ha bröllopefest där... :)
Någon måste veta ngt? :)
Vi ordrar gärna själv med catering o så...annars ett kuvertpris under 500 kr. Vill ha en "lyxig lokal"... :) Hade bokat Skottorps Slott, men fick avboka då min mamma blivit sjuk. Nu är det inte ledigt förrän den 22/9. Vi vill gifta oss i augusti...
Wapnö slott har vi kollat och tyvärr var det alldeles för dyrt...Heagårds skafferi ska jag kolla upp! Tack för tipsen!
Fler tips`?
Charlottas Wärdshus i Lilla Böslid ska vi kolla upp! Tack för tipset! Svarta Örnshuset är tyvärr för dyrt...vi har varit där och kollat men jag tyckte inte det var en bra lokal att duka i heller. Tack för alla tips!!