Inlägg från: brud nästa år |Visa alla inlägg
  • brud  nästa år

bröllopsfest på loge??

Vi är fortfarande under planering av vårat bröllop och håller på att försöka lura ut vad vi ska ha för fest. Vi väljer på resturang, festlokal och så loge som vi har tillgång till hemma. Om vi ska välja logen så skulle jag vilja ha lite tips på hur man skulle kunna ha festen. Dukning, mat, blommor, ja allt?????

Tänker inte laga nån mat själv.

• Svar på tråden bröllopsfest på loge??
  • brud  nästa år

ingen som ska ha fest på en loge???

ni som inte ska ha "logfest" ni kanske har lite idéer i allafall??

• brud  nästa år

Så långt jag själv har tänkt om vi väljer alternativet med loge är riktiga stolar och bord och långa vita dukar. Maten är inga problem att få dit man kan köra bilen enda fram till dörren och in med om man skulle vilja det Vill ha lite "klass" på det om ni missförstår mig rätt även om det är på logen. Vill inte ha pappertallrikar, pappersdukar osv. Det skulle säkert vara fint med ängsblommor men vad jag har erfarenhet av fån midsommrar är att det är en bristvara, så det får bli köpta.

• brud  nästa år

Ja det finns bjälkar i taket men dom är rätt högt upp. Logen är rätt så stor.

• brud  nästa år

Hm ska fundera på det men jag tror inte det blir så bra i vår loge, men jag förstår hur du menar och det skulle vara fint.

• brud  nästa år

Tack för alla tips jag hade tänkt att ha rosa som tema men vet inte om jag tar det om vi väljer logen. Det kanske ser dumt ut mot de röda väggarna?

Svar på tråden bröllopsfest på loge??