Inlägg från: Susanne, Lund |Visa alla inlägg
  • Susanne, Lund

    Vänner Lund tråd 6

    Tack izunia förresten. Jag ska försöka boka tid idag :)

  • Susanne, Lund

    Vi har inte riktigt bestämt oss än men vi pratar om psalm 201 "en vänlig grönska" och antingen psalm 83 eller 84 tror jag det va. Jag tror det va 83:an vi tyckte bäst om men som sagt så är det inte helt bestämt.

  • Susanne, Lund

    Tack än en gång Izunia. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att alla blir nöjda. :)

    Ja jag vet Jupiter, det börjar bli lite stressigt med att få ut inbjudningskorten. :) Jag har panik över att jag inte hunnit med dem än. Det har varit så mycket med nytt jobb och hus m.m. Annars är all planering i stort sätt klar. Jätteskönt att jag va tidigt ute där annars hade det nog inte blivit nåt bröllop i år :) Men jag jobbar på.

    Jag är absolut med på fika om det är efter 17.00 på kvällen tis-fre. (inte denna torsdag)

  • Susanne, Lund

    Usch! Nu ska ni få höra...

    Jag hade min tärna på besök i helgen. Vi har kännt varann sen 12 års ålder men har inte setts så mycket på sista tiden, bara umgåtts via telefon. Jag har inte sett henne på flera år och va jätteglad för att hon skulle komma ner. När hon väl va här så va det en katastrof! Vi har inget gemensamt längre. Hon sprang iväg o pratade i telefon i timmar i streck och va väldigt hemlighetsfull om vem hon pratade med. När vi va på stan o köpte bröllopsskor till mig så bara stack hon ut från butiken o pratade i telefon utanför. Mycket hjälp hon va.
    Jag är så besviken. Jag har bestämt mig för att säga att jag inte vill att hon ska va min tärna. Jag kan ju inte ha nån där uppe vid altaret som jag uppenbarligen inte känner längre. Min syster har påminnt mig om att jag måste va självisk och göra som jag känner för annars kommer jag ångra mig och jag vet att hon har rätt. Usch vilken ångest. Jag är så himla besviken.:(

    Vad hade ni gjort?

  • Susanne, Lund

    Jag vet.
    Jag sa det till min syster och då frågade hon mig om denna vänskap verkligen va värt att rädda och efter helgen så kan jag säga att det vi har idag uppenbarligen inte är värt att jag ska ha ångest fram till bröllopet och kanske även under den. Det är ju inte schysst mot David framför allt.

  • Susanne, Lund

    Jag kan alla dagar efter 16.30. Hela dagen på måndag men inte fredag.
    Vore jättekul att ses. :)

  • Susanne, Lund

    Jupiter

    Se det som att den får förgylla någon annans dag istället :)
    Vi ses utanför gräddhyllan.

  • Susanne, Lund

    Tack för idag tjejer. Alltid lika roligt att träffas. Önskar att man hann med det lite oftare bara.
    Kul att få träffa dig summer bride. :)

  • Susanne, Lund

    Grattis saltakatten!

    Själv ska jag nog äntligen få iväg mina inbjudningar imorgon. Det har ju bara tagit så där en månad längre än vad jag trodde ;)

  • Susanne, Lund

    Nej, och jag som skulle vara ute i så god tid :)

    Det går bra med KG. Jag ska upp i Tekniska nämnden i nästa vecka o då klubbas förslaget så jag kan börja förverkliga det. Vilket är skönt för det ringer människor till mig hela dagarna och har åsikter. Det lär inte märkas nåt ute i själva parken förrän i början på nästa år däremot :)

    Vore kul att träffas snart. Ska va ute i parken på torsdag. Jobbar du då?

  • Susanne, Lund

    Vilken fin klänning!

    Var va ni någonstans och tog bilderna?

  • Susanne, Lund

    Jag ska gifta mig den 28 juli och det börjar närma sig med rasande fart. :)

    Jag börjar få lite panik eftersom alla frågetecken är inte riktigt lösta än. Ett stort problem är transporten och hur i "¤#%/& det skall lösas.
    Ett annat är att klänningen inte riktigt passar. Påtal om det...Izunia hade du en sömerska du kunde rekomendera?

    Börjar i alla fall få in svar till bröllopet. Det är jättekul när folk ringer och tycker det ska bli sååå kul att få komma :)

  • Susanne, Lund

    Tack Izunia för hjälpen. :)

    Transportfrågan är mer ett logistikproblem eftersom alla bor på olika ställen och det bör hämtas upp folk redan vid hotellen för transport till kyrkan eftersom man vill inte ha bilarna ståendes på fel ställe m.m., så det lär bli dyrt:(

    Jag vill också fika! Jag kan alla dagar denna vecka efter 17.00 men inte fredag. Sen kan jag alla dagar nästa vecka efter 17.00.

  • Susanne, Lund

    Jag kan idag(kanske lite sent påkommet) och på tisdag. Ska vi säga tisdag eller?

Svar på tråden Vänner Lund tråd 6