• jesper­s darlin­g
    Äldre 25 Feb 12:14
    12112 visningar
    137 svar
    137
    12112

    Vänner Lund tråd 6

    Dags för en ny tråd, hoppas alla hittar hit!
    Alla nya är givetvis också välkomna, gift som ogift

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 6
  • Izunia
    Äldre 26 Mar 10:08
    #0

    Susanne vilket fint jobb du gjort pa landskapsplaneringen!!! Sag ditt namn sa fint pa anslagstavlan!! ;)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 27 Mar 19:02
    #0

    Tack än en gång Izunia. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att alla blir nöjda. :)

    Ja jag vet Jupiter, det börjar bli lite stressigt med att få ut inbjudningskorten. :) Jag har panik över att jag inte hunnit med dem än. Det har varit så mycket med nytt jobb och hus m.m. Annars är all planering i stort sätt klar. Jätteskönt att jag va tidigt ute där annars hade det nog inte blivit nåt bröllop i år :) Men jag jobbar på.

    Jag är absolut med på fika om det är efter 17.00 på kvällen tis-fre. (inte denna torsdag)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 27 Mar 22:07
    #0

    Usch! Nu ska ni få höra...

    Jag hade min tärna på besök i helgen. Vi har kännt varann sen 12 års ålder men har inte setts så mycket på sista tiden, bara umgåtts via telefon. Jag har inte sett henne på flera år och va jätteglad för att hon skulle komma ner. När hon väl va här så va det en katastrof! Vi har inget gemensamt längre. Hon sprang iväg o pratade i telefon i timmar i streck och va väldigt hemlighetsfull om vem hon pratade med. När vi va på stan o köpte bröllopsskor till mig så bara stack hon ut från butiken o pratade i telefon utanför. Mycket hjälp hon va.
    Jag är så besviken. Jag har bestämt mig för att säga att jag inte vill att hon ska va min tärna. Jag kan ju inte ha nån där uppe vid altaret som jag uppenbarligen inte känner längre. Min syster har påminnt mig om att jag måste va självisk och göra som jag känner för annars kommer jag ångra mig och jag vet att hon har rätt. Usch vilken ångest. Jag är så himla besviken.:(

    Vad hade ni gjort?

  • Izunia
    Äldre 28 Mar 08:29
    #0

    oj susanne... det där är inte alls roligt. Jag haller med dig fullkomligt i dina beslut. Klart, hon kommer säkert att bli jättebesivken att bli "berövad av sin titel", men om hon har lite självinsikt förstar hon säkert din standpunkt. Svar sits. Du far räkna med att er "vänskap" (eller vad som är kvar av den) kanske kommer att bli ännu sämre än den är i dag.

  • Susann­e, Lund
    Äldre 28 Mar 08:43
    #0

    Jag vet.
    Jag sa det till min syster och då frågade hon mig om denna vänskap verkligen va värt att rädda och efter helgen så kan jag säga att det vi har idag uppenbarligen inte är värt att jag ska ha ångest fram till bröllopet och kanske även under den. Det är ju inte schysst mot David framför allt.

  • Jupite­r2
    Äldre 30 Mar 09:56
    #0

    Usch, vad jobbigt Susanne. Men jag tycker nog att det bästa är att säga åt henne att hon inte får vara tärna. Det värsta som kan hända är att hon blir sur och inte kommer på bröllopet, men det låter på dig som om det inte vore nån stor förlust.

    Någon som kan fika veckan som kpommer? Jag är ledig hela veckan och kan alla dagar, alla tider. (Hr redan bokat in två fikor med kompisar, men annars öppet)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 30 Mar 12:24
    #0

    Jag kan alla dagar efter 16.30. Hela dagen på måndag men inte fredag.
    Vore jättekul att ses. :)

  • summer bride
    Äldre 30 Mar 14:11
    #0

    Hej!

    Jag hakar också gärna på fika. Preliminär ska jag på BTfika i Hbg på tisdag men är i Lund på måndag och onsdag! (Ska gifta mig i Hbg men kommer ursprungligen från Lund)..

    Så om någon har lusta att fika på måndag eller onsdag vore det nice. (Fast måndag passar mig bäst!)

  • Izunia
    Äldre 31 Mar 03:15
    #0

    hej hej... jag kan fika onsd-torsdag.. var det nagon dag som passar?

  • summer bride
    Äldre 1 Apr 02:31
    #0

    Jag kan onsdag efter kl 17

Svar på tråden Vänner Lund tråd 6