Stockholm Norrort
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
A:s babe! Det låter helt perfekt! Jag har 38-40 själv! Jag ska upp till Stockholm redan nästa helg (9-11/3), men jag förstår om du inte vill låta mig prova den innan du hunnit gifta dig i den!
Jag håller på att bli tokig på min j-vla mail som inte funkar! Just nu kommer jag inte ens in på sidan och igår kom jag in nån gång men kunde inte logga in... Vet att det är fler som har samma problem där just nu. Jag som ska maila en DJ och diskutera priset lite... *suck*
Här finns länk till bilder på min klänning bl a. Verkar poppis med vinrött i klänningen! =)
groups.msn.com/Anmaria/shoebox.msnw
Anmaria - du har ju precis sådana skor som jag funderar på att beställa. Är de sköna? Har ganska breda och känsliga fötter så jag vet inte om jag vågar beställa...
Klänningen var jättefin också, men jag fastnade på skorna ;) Har också vinrött some tema men klänningen blev till slut ivory...
Oj vilken häftig klänning!! Så elegant!!
Sommarbröllop 07
Skorna är ovanligt sköna, men jag har ganska smala fötter, men också känsliga.
Hmmm - ja undrar om de passar på mig då... Har som sagt lite bredare fötter... Får fundera lite.
Tack för svaret i alla fall! :)
Hej igen!
Jag är så frustrerad! Min mail kommer inte funka förrän på måndag igen! Jaja, jag får försöka surfa runt och hitta den bästa DJ:n den vägen nu... Vad har ni andra för DJ? Eller har ni band? Eller bara en vanlig stereo?
A:s babe, har du köpt en underkjol till klänningen förresten? Hur ser den ut i så fall? Är det ringar i den?
Vi tar våra stora högtalare till festlokalen och spelar upp musik från datorn.
vi gör troligast som anmaria, annars kände mina systrar nån kille som lite amatörmässigt kunde dj-a, men frågan är om en amatör är värt pengarna... får suga på den!