Stockholm Norrort
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
Haha! Vad bra då! :D
Heleneli
Jag ska beställa tårta fån sigma bageri och konditori. Det ligger i Upplands Väsby i närheten av år lokal. Supergoda tårtor (vi blev bjudna på en stor bit i höstas) och mycket bra pris!
hej hej!
en till vallentuna vigsel, bor i brottby, o vi ska gifta oss här i vår kyrkoruin 30 juni! festen sker i en bygdegård här i kommun!
Bor i sumpan jag me Och gifter oss oxå i Seglora kyrka..men 8/7
heleneli - tårtverkstan i täby (marknadsvägen tror jag) dom ska också göra goda tårtor! har inte provat själv!
vi har bestämt oss för att göra tårtan själv, gillar inte varesig sugarpaste el marsipan så... idag har vi kalas för gubben som fyllt år så idag blir det provsmakning på två olika tårtor som vi kanske kan använda till bröllopet!
såg i en annantråd att du (heleneli) länka till en klänning, är det den du ska ha... från 1koo.com?
den va otroligt fin, gillade axelbanden!
jag har nämligen beställt min därifrån o inväntar den nu under mars månad!
jättespännande!!!!
hur har ni andra det med klänningar, kul om ni har länkar att lägga in så man får se alla vackra kreationer!!!
Sigma bageri och konditori och tårtverkstan uppskrivet på listan! Tack!
Japp! Det är antagligen den klänningen jag ska ha! Tycker att den är så vacker! Gillar också axelbanden jättemycket! Såg nån som sålde den på blocket, fast i Maggie Sottero original, utan de fina axelbanden!
Vi hade tänkt åka och kolla på klänningar idag, men sambon har fått nåt skräp i ögat så han kan knappt öppna det... :( Jag har suttit i telefonkö till sjukvårdsupplysningen och vårdcentralen i 50 minuter nu... *suck* Åh! Nu fick jag äntligen nummer ett!
Bra med tips på tårtor *snor åt mig*
Denna klänning har jag beställt:
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
men börjar vela om det är den rätta klänningen?..
MissyPink
Jättefin klänning!!
Min tilltänkta klänning finns att beskåda på home.gamman.se/helena-mattias .
Heleneli
det är samma klänning som jag ska ha ju!! va kul! min är från Millybridal, inte äkta. men jättefiiin!
här kommer min klänning som jag beställt,
men jag ska ha den i vit/vinröd o med snörning i bak
www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp