• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Lilla Li

Igår preliminärbokade vi en fotograf. Han ska maila bilder till mig så vi kan se vad han gjort tidigare, men han jobbar som reklamfotograf så jag tvivlar inte på att det blir bra! 2000 kr för 2 timmar och då får vi alla bilder högupplösta. Sketabra! *nöjd* :D

• mammaK

Idag är det 3 mnader kvar tjejer=)
    Vi fick hinderprövningspapprena igår, så nu är det grönt ljus.

• Kakan -07

Ja, 3 månader... tänka sig! Jag börjar bli rätt pirrig nu när allt sådant där som jag sagt "Äh, det tar jag när det närmar sig" faktiskt börjar närma sig!

Jag var och gjorde min provuppsättning i onsdags! Tidigt, jag vet, men jag ville vara säker på att allt blev bra. Och det blev det!! Är jättenöjd och glad!

• Lilla Li

Måste ringa PRV idag och se hur det går med min sambos namnbyte. Först när det är färdigt kan vi skicka efter hindersprövningen...

• mammaK

Lilla Li
    Hur kan det vara så? Jag skickade mitt namnbyte samtidigt som hindersprövningen.

Kakan-07
    Jo nu börjar det bli så att man inte kan skjuta på saker längre=)
    Hur ska du ha håret? Jag ska med snart göra en första provuppsättning.

• Lilla Li

mammaK: Vi byter båda namn till ett gammalt släktnamn. Då är det så. :) Så han måste byta namn innan vi gifter oss för att jag ska få det gratis. Och på hindersprövningen måste ju hans nya efternamn stå, så vi får vänta tills det är färdigt.

• Sandymon

Jag ska ge första inbjudningskortet idag, då jag ska träffa min syster! De andra skickas till veckan. Nån mer än vi som inte skickat ut ännu??

• Cameline

Kakan -07 : Åhh...Jättevacker hårupsättning och jättefin sminkning..

Du kommer vara supervacker på bröllopet!!!

Skulle också vilja ha en prov uppsättning och prov sminkning men det får jag inte =(

• Sandymon

Kakan-07: Jättesnyggt!!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2