• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • sussen2007

Hmm... Det är ju på samma dag som oss, så sångarna jag känner ska ju på mitt bröllop... Men jag ska fundera lite. Om jag får din mail så kan jag höra av mig?

• madlin

sussen2007
    Vart gifter ni er då? Och klockslag? Kommer förmodligen vigas lite senare under dagen.

Ja maila mig gärna på jlbrollop@yahoo.se isåfall - så kanske vi kan dela på solist under dagen, ha ha! ;)

• madlin

nej nu läste jag ju helt galet, trodde det var att ni hade bokat solister - och att de inte var några av de inbjudna. *skratt* Ja det var ju lite knasigt kanske... de vill nog vara på erat bröllop tror jag ;)

• Cameline

Var och provade min ring i går, jag vill ju ha den på mig nu...och så måste man vänta i några månader..

• Cameline

sussen2007 :Vår lilla opera man ska sjunga bl.a. Andrea Bocellis
    "Someone like you" (fast på italiano)

Den är helt fantastisk

• ElenaMaria

Vi ska ha "För kärlekens skull" Och ev "Av längtan till dig". Birkalåten, eller vad den heter,som utgångsmusik och en av de klassiska som ingångsmusik. Psalmer minns jag inte nu...
    Men en bit från Sagan om ringen som ingångsmusik låter härligt!

• mammaK

Ja jag hoppas bara att dom vet vilken jag menade, annars ska vi träffa dom snart och kan då gå igenom det.

• sussen2007

madlin: Haha! Nej det hade nog inte gått att dela på även om det inte varit gäster... Vi ska gifta oss i Småland nämligen! :) Men jag ska höra mig för här i sthlms-trakten.

• madlin

sussen2007: oj det var ju en bit emellan det, sött iallafall att du kollar runt. Har pratat med en sångare från ett hårdrocksband (låter konstigt, men han sjunger ljuvliga ballader) - jag hopppas att han nappar. Han är dock gäst, men de är bara en låt så..

• madlin

Ja, han tackade jättegladd ja att sjunga under vigseln, ooh så skönt! Nu är de bara att enas om en låt då....

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2