• jocelyn

örhängen- hur funkar det?

Jag tog hål med pistol, har inga "vävnadsskador" utan bara hål liksom...
    Gör ont; nej. Inte ens jag med min extremt låga smärttröskel hade särskilt ont av detta. Hålet kan växa ihop på vissa, hos andra gör det inte det. Det första året är väl mest kristiskt.
    Jag har inte haft örhängen på ca 5 år men mina hål är intakta. Det syns inte och känns inte att ha hål om man inte har örhängen i.
    I början har man plast eller kirurgstål; sedan kan man byta till andra material.

• jocelyn

Ursäkta men vad för typ av "vävnadsskador" är det ni tror det ger? Kan ni ge en närmare förklaring?

Och jo, hålen läkte innan 6 veckor, var absolut INGA problem på den fronten! aldrig haft någon infektion heller.

• jocelyn

"Tjockt trubbigt smycke"? Nej inte direkt! Kolla på länken så ser du hur de ser ut. Och ja, de är naturligtvis sterila! Visst blir det trängre hål med en kanyl -KANYL???- men det är inte som om örat sprängs eller nåt i den stilen om man tar hål med pistol.
    Supersnygga titanörhängen har de ju med stenar och allt....Tycker de såg jättefina ut!

• jocelyn

Hu..det låter inget vidare yoni. *ryser*

• jocelyn

Ni är typ 18 år sena med infon. Jag har hål i öronen, de är fortfarande intakta och jag har aldrig haft några komplikationer, varken med hålen eller smyckena.
    Men tack ändå!

• jocelyn

Ja, jag delar bara med mig av MINA erfarenheter såklart. Svårt att tala för andra.

Svar på tråden örhängen- hur funkar det?