• fräknis

Strumpbyxor och strumpeband?

Är det bara jag som tycker att det är obekvämt med strumpbyxor?
    Man kanske måste "lida pin" en sådan dag?

Ska ni ha strumpeband under era klänningar/kjolar?
    Tror ni det syns igenom om man har en småsnäv kjol??

• Svar på tråden Strumpbyxor och strumpeband?
  • silvera

Flickor...
    Har ni missat denna tråd om sex på bröllopsnatten?...

Man kan ha det väääääldigt trevligt då, faktiskt!
    //En nöjd fru

• fräknis

Håller med ang tradition, får se om man får till något!
    Om inte annat åker vi på spahotell måndagen efter, vi får väl ta igen det då...
    Vad med er, kör ni bröllopsresa direkt?

• Fru Cinderella

fräknis

Ingen bröllopsresa här, har inte råd :(

Men vi funderar på att ta in på hotell i samma stad som vi bor helgen fter o fira bröllopsnatt då i stället. Det känns som att om man lägger en 1000-2000 på ett hotellrum vill man kunna utnyttja det.

• fräknis

Haha, "Den ska i alla fall in" gillade jag, ska föreslå detta till sambon!!

• FruÖlandstok

fräknis
    ne ingen bröllopsresa för oss heller.. vi ska försöka ta oss till skottland på vårkanten sen istället.. vi kan itne ta ledigt så mkt i september.. =/

• fräknis

Ölandstok

Nä, sen är det ju inte helt gratis att gifta sig heller!
    Vi tar inte heller någon bröllopsresa i samband med bröllopet, dock två nätter på spahotell för att slippa gå och jobba som vanligt på måndagen.

• Fru Cinderella

Vi har dock ledigt två dagar efter bröllopet som vi ska ligga hemma o mysa på och landa efter bröllopet på

• fräknis

Ja, nedtur att behöva dyka upp som vanligt på jobbet måndagen efter!!!

• FruÖlandstok

Fräknis

när precis det är det med.. kommer vi inte iväg på vårkanten så sa vi att vi ska försöka komma iväg på den första bröllopsdagen istället.. vi tänkte sätta in de eventuella pengar som vi får i samband med bröllopet på ett speciellt resekonto..

många av min sambos släkt reser långt så vi vet att vi kommer få pengar från dom för att dom ska slippa dra på presenter..

• fräknis

Ölandstok

Vi planerar att göra samma som ni, spara eventuella pengar som blir över och låta det gå till en resa när det passar.

Svar på tråden Strumpbyxor och strumpeband?