Strumpbyxor och strumpeband?
Är det bara jag som tycker att det är obekvämt med strumpbyxor?
Man kanske måste "lida pin" en sådan dag?
Ska ni ha strumpeband under era klänningar/kjolar?
Tror ni det syns igenom om man har en småsnäv kjol??
Är det bara jag som tycker att det är obekvämt med strumpbyxor?
Man kanske måste "lida pin" en sådan dag?
Ska ni ha strumpeband under era klänningar/kjolar?
Tror ni det syns igenom om man har en småsnäv kjol??
Jag kommer inte ha strumpbyxor, usch så obekvämt. Ska dock köpa sådana där "kärringstrumpor" som bara går över foten i skon.
Kommer inte heller ha strumpeband, har sjöjungruklänning och det kommer synas massvis..
Skulle lätt ha stay-ups eller stockings. Mycket sexigare och bekvämare. Själv ska jag ha skor med öppna tår och kan inte ha strumpor alls, så det blir trosor, strumpeband och BH-kupor man klistrar på (har öppen rygg) och en snygg BH till senare.
Jag har inge större problem med strumpbyxor.. jag har alltid kjol året runt så jag är väl van..
men om du har strumpeband har du väl inte strumpbyxor utan stayups eller nått sånt istället.. det kanske inte är lika obahagligt?
Då var det bestämt, det blir varken strumpbyxor eller strumpeband!
(mycket konstiga ord när man skrivit dom några gånger...strumpa...jaja)
Tror du inte stayups åker ner fram på kvällen, då måste man kanske ha strumpebandshållare för att undvika konstigt beteende??
Äsch, jag kör bart!
Jag tänker inte ha strumpbyxor under dagen - tycker inte det är snyggt på sommaren. Däremot byter jag om till stay-ups och strumpebandshållare på hotellrummet efteråt så att jag är fin. :D Under dagen ser han ju ändå inte vad jag har på mig så då känns det inte viktigt.
Är det bara jag som är förfärligt oromantisk, eller känns det som om man helst av allt skulle vilja slänga sig på sängen och SOVA efter allt som hänt den dagen??
Man kanske är "hög på upplevelser" så man trots allt orkar med lite romantik?
fräknis: Jo det skulle säkert vara hur skönt som helst att sova då. :) Jag har inga som helst ambitioner om att det ska vara superromantiskt och vår bästa stund någonsin, men NÅT vill jag faktiskt ändå ska hända. ;) Det är typiskt en sån tradition som jag vill hålla på!
fräknis
haha jag brukar bli utmattad i stora sällskap så jag tvivlar starkt på att jag kommer orka nått.. sa det till min m2b å han ser lite lessen ut..
men jag sa att vi kan åka iväg en weekend helgen efter istället sen.. =) då såg han genast mkt nöjdare ut.. jag tror inte han orkar vara så romantisk heller.. speciellt inte om han får i sig lite..
Vi har skakat hand på att "Den ska i alla fall in"