Problem med distansförhållande
vena cava
Med risk för att upprepa vad andra redan sagt, så gör jag ett inlägg ändå
Håller med till 110% att det är absolut nödvändigt att du och han pratar om detta.
Alla förhållanden kommer till "vägskäl" när man måste besluta om man ska ta steget vidare och låta förhållandet utvecklas till nästa "nivå" - eller lämna varandra därför att man vill alltför olika saker. Ni står vid ert första vägskäl. Enda sättet att veta vad den andra vill, är att prata om det med varandra.
Sedan detta med att han är rädd att ni ska "slita på varandra" om ni flyttar ihop och ses varje dag... det tycker jag låter skumt. Jag och min man lever ihop och vi träffas varje morgon och kväll och på helger, och vi åker på semestrar ihop, sådant som par gör, och att kalla det för att "slita på varandra" ....?!?!????? Fråga din kille om det, vad han menar egentligen.
Ni behöver prata helt enkelt. Massor. Om vilka mål ni har med ert förhållande, och vilken tids-linje era mål har. På det viset kan ni reda ut ett sätt att gå vidare, eller komma fram till att ni har alltför olika åsikter/mål att det inte fungerar.
Ett stort lycka till!!!!