• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

~Norrsken~: Jaa, jag tänkte bara förydliga. Precis, stället där vi fick tag på honom sa just att han hade Whiskas-teckning.

• Anja 19 juli 2008

Godkväll alla blivande brudar

jag har inte varit inne här på över en vecka tror jag. Har haft så MYCKET att göra, det har hänt saker heeeela tiden och Alice har haft öroninflammation samtidigt som jag haft mängder av skolarbete att stå i.

Som det ser ut nu så verkar Daniel ha åkt på magsjuka, så nu vet jag vad vi ska göra den här veckan. Suck...

Någon som orkar med en kort resumé om vad som hänt här den senaste veckan...

:)

Hjärtefrågor så att säga... Någon som beställt nåt, fått hem nåt, skapat något, bestämt något, gjort nåt kul/tråkigt???

Nyfiken... Härligt att vara tillbaka (även om ingen kanske märkt min frånvaro, moahahahahaha) :D

• Pumpkin

Lucy_: Hehe, när vi annonserade om att vi ville köpa en kisse så skrev vi i annonsen att den gärna fick vara tecknad som Whiskas-katten

Tråkigt att det strular med beställningen, men har du beställt VISA-kort redan så borde du ha det ganska snabbt... Men annars kan du ju som sagt alltid kolla med din mamma om du kan beställa i hennes namn

• Anja 19 juli 2008

MrsNyberg

Hittar ingen adress till din hemsida. Är jättenyfiken på klänningarna! Får jag oxå se :)

• Pumpkin

Anja: Jag har då märkt att du varit borta, jag har gjort två efterlysningar här i tråden under den senaste veckan - många har varit spårlöst försvunna

Annars vet jag inte om det har hänt så himlans mycket, har det det tjejer?

• Pumpkin

Förresten, jobbigt med massa sjukdomar hit och dit Hoppas du klarar dig från magsjukan i alla fall!

• Anja 19 juli 2008

Norrsken

Jaså, inte bara jag som varit försvunnen. Går så mkt sjukdomar nu verkar det som. Jag är verkligen livrädd att det ska vara magsjukan han har. Än har han inte kräkt utan mår bara jätteilla och har gått o lagt sig, kände sig superkonstig. Håll tummarna att vi slipper. Förra året gick det runt i vår familj 3 ggr. Det var VIDRIGT! Man får ju ingen immunitet mot vinterkräkan. Urk...

Tack för hjälpen m mrsnybergs hemsida... Tog mig några sidor bakåt och lyckades hitta adressen. Såg en hel del fina klänningar på vägen :) Många av er som verkar ha bestämt klänningar nu. Själv är jag så besviken för jag har inte lyckats gå ner ett gram till men på tisdag börjar jag simma. :) Det ska bli superskönt!

Lucy

vad kul att se dig. Tror ej att jag sett dig tidigare! :)

Håller med om det någon sa, att det är så mkt roligare när man VET hur dem man pratar med ser ut. Personer "fastnar" på nåt sätt då.

Vet ni, jag har FORTFARANDE inte fått mina grejor från dreamcottage!!!

Det är ju för sjutton tre veckor sen jag beställde nu, 2,5 iallafall. Ska nog maila dem och fråga var mina grejor blir av!

Vill ju börja med inbjudningskort nu! Någon som beställt därifrån nån gång?

• Maggies

Anja74: Så roligt att du är inne igen. Tråkigt med sjukdomarna dock.
    Nej, det är ingen här som har sett mig förut. Så nu vet ni hur jag se ut.

~Norrsken~: Det blir nog så att jag beställer genom fästmannen. Smidigt och bra, tror jag.

Annars vet jag inte om det har hänt så mycket, nej. Många är "försvunna" och det skrivs inte så mycket här på dagarna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare