• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • MrsNyberg2B

Man får sådana "Aha"-upplevelser lite då och då, det är väldigt häftigt! När vi tittade på lokalens hemsida såg vi att det stod när den var bokad och det blir så verkligt när man vet att det är vårt datum som är ett av dem..

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Här sitter man fortfarande i morgonrocken och orkar knappt lyfta huvudet från soffkudden. Skulle inte ha gått på den där festen igår

Dans har jag också funderat en del på. Jag och min sambo KAN verkligen INTE dansa ihop, det blir bara katastrof! Vi har försökt med både bugg och foxtrot och vals, och han är helt värdelös på att dansa! Kanske är jag som ställer för höga krav eftersom jag tävlingsdansade när jag var yngre, men ändå Tror det blir en tryckare för oss i alla fall...

Lucy_: Haha, roligt med lite såna där AHA-upplevelser - det ÄR faktiskt på RIKTIGT

• madlin

Har också tävlingsdansat som yngre, men man är ju bra rostig nu. Dock har faktiskt min sambo bra taktkänsla, han tyckte att vi skulle ha bröllopsbugg istället för vals - för den sätter han. Men mjaa.... jag vill hellre ha nå lugnare, som vals eller tryckare.

Man får passa på o ta några steg tillsammans när man är på något ställe med bra yta. Jag sa att vi kunde dansa lite på gymmet nästa gång om det var tomt, men han vägrade. "Tänk om nån kommer?!"

Vi får ju inte bli påkomna ännu... det som är lite jobbigt när alla vem vem alla är och ryktet sprider sig som.. vet inte vad.. :S

• MrsNyberg2B

madlin - Ni får helt enkelt tömma vardagsrummet på möbler, så får ni träna där..

• Pumpkin

madlin: Bor ni på en liten ort eller? (Du kanske har berättat, men mitt minne är ofta som en guldfisks )
    Vad har du tävlingsdansat i?

• vårbrud2008

hej hopp alla

Har precis varit ute och gått med sambon och sonen. Min första utevistelse sen i torsdags. Gick ganska ok, men blev väldigt trött när vi kom hem. Imorgon ska jag försöka gå till jobbet.

Här händer det inte så mycket ser jag?

• Maggies

~Norrsken~: Jaha, där ser man hur morgonpigg du är på helgerna.
    Vad har du tävlingsdansat i?

madlin: Vad har du tävlingsdansat i?

• InaHjärtarAdam

gomorron girls!!
    har precis ätit frukost, ett par mackor med avocado, mums!

det känns som att våra bröllopsplaner knappt utvecklas någonting just nu, all planering är ju redan färdig såhär tio månader innan bröllopet;) det som är kvar nu är sånt jag måste vänta med tills bara några månader innan. trååååkigt!
    fsat vi ska ju iofs göra om en hel del här hemma också, får nöja mej med det så länge. ska kanske städa upp lite och ta några före-bilder så får ni se skillnaden sen när vi är klara. fast det kan ta ett tag, för vi ska göra ett utrymme i taget för att det inte ska bli för mycket på en gång. vi börjar nog med hallen.
    har bestämt oss för att måla hela lägenheten istället för mönstertapeter då vi tror att vi kanske tröttnar lite fort på dom annars. vill inte behöva göra om igen här ju:) tänkte satsa på snygga textilier och tavlor istället, det är ju lättare att byta ut när man har tröttnat på dom.

• Maggies

Ina: Haha, frukost redan.

Jag längtar tills jag har en egen lägenhet (tillsammans med fästmannen då) att fixa med. Skulle vara så roligt. Minus städbiten förstås.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare