• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Aaaah - 15 sidor att läsa igen!

• Snitte- 5/7-2008

hahaha norrsken det är inte ofta du är i den sitsen .)

Cia-bruden: du får nämna bröllop här med oss i stället... :D vi skulle aaaaldrig sucka :)
    Din blivande kommer nog på snart att 2008 är ett bra år :)

• Pumpkin

Nej det här är en ovan situation för mig

Vi ska iväg och handla nu, läser ikapp och återkommer senare

• Snitte- 5/7-2008

Hurra!! nu slutar jag snart... har jobbat sedan 10 igår morse i ett streck... suck jag vet men nu ska jag hem och vara ledig i 6 timmar... sen ska jag hit igen och jobba natten ... *suck* inte lätt när alla andra på jobbet är sjuka :( nya arbetstidslagen har vi skrattat mååånga grr åt det funkar ju bara inte hos oss...

• Cia-bruden

Snitte,
    Det är tur att jag har er! *Gruppkram*
    Håller på att städa här hemma, är inte ett dugg kul men skönt när man väl är färdig.
    Men som ni märker så tittar jag in här då och då.

• Pumpkin

Klarade visst inte av att vänta med att läsa ikapp Har bara skummat - ni har ju skrivit SÅ mycket!! Är det nånting som alla svarat på som jag också borde svara på så får ni hojta till

Och till er som känner er undanskuffade - FÖRLÅT oss som bara babblar på! Men tro det eller ej, även som "gamling" så kan man känna sig bortglömd, faktiskt! Men då KRÄVER man uppmärksamheten

Såg ett nytt namn (taskigt minne, förlåt!) syster_K nånting? Välkommen till oss!

• Pumpkin

angelica79: Superfina ringar, mycket smakfulla! Lasses ring blev också för stor, så den är på förminskning...

• Maggies

madlin: Har du tänkt beställa från Milly Bridal? Jag är ganska så inne på det just nu... Vilken slags klänning isåfall?

~Norrsken~: Ja, nu får du känna hur det känns.

Ina: Då får du gärna komma på vår vigsel, vi gifter oss ju före er! Kanske blir lite jobbigt att åka långt bara...

• angelica79

Hej på er tjejer!

Så har man då ägnat en halvtimme åt att läsa ikapp här... Haha! Kan vi inte börja skriva med minibokstäver istället?? *ler*

Norrsken - kul att du tyckte våra ringar är fina, jag är superstolt och missar inte ett enda tillfälle att kika på den... Föresten - det där med repor på dem, min är full utav repor... :( Men man får hoppas att det jämnar ut sig!

Ni som funderar på att beställa klänningen från Milly Bridal
    - har ni hört mycket positivt ang dem? Hur går det till? Tänker på att jag är överviktig (ska dock försöka gå ner...) och kan man då få sin klänning uppsydd exakt efter mina mått? Måste det vara någon klänning på deras hemsida - eller kan jag skicka en bild på min favorit - så "kopierar" de den? Tycker de verkar så billiga och proffsiga - men jag vill höra lite mer med er härinne!

Aaah - nu ska jag sjunka ner i soffan och jag kommer säkert blunda ett tag.. Har varit uppe sen 05.20 imorse - har stått på inomhusloppis och försökt skrapa ihop lite extra klirr i kassan! Har ju en hel del barnartiklar... Hrm..!

Sååå, vi ses kanske senare ikväll!

• Maggies

angelica79: Jag är inte så inne på hur det funkar med tex Milly Bridal, men de syr upp efter ens egna mått och jag har läst att de också kan göra ändringar på klänningar de har på hemsidan. Det i sin tur bör ju betyda att man kan skicka dem en bild som de kan sy upp efter. Hittade detta på deras hemsida:

"We also provide services of making this dress in your size, color, and design at no additional cost. If you'd like us to make this gown in different fabric or beading color, or you'd like us to make minor changes in dress style, please contact us first. One more week processing time is needed for dress made in custom design.
    Dresses made in custom size, color and design are not refundable."

Om det kan vara till nån hjälp.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare