• njoy

Någon som gifter sig i maj 08?

Undrar om det finns fler som ska eller funderar på att gifta sig i maj 08?
    Vi har nog bestämt oss nu för att det får bli maj..Är så svårt att veta om april bara blir slask och regn så det känns "säkrare" med maj..Men har inte bestämt datum ännu..Står mellan 10:e och 24:e..

• Svar på tråden Någon som gifter sig i maj 08?
  • Pumpkin

I 2008-tråden är det i alla fall minst 1 som ska gifta sig i maj förutom du

• vårbrud2008

Vi har bestämt oss för den 26 april 2008.
    Jag ville i mars och min blivande man i maj så det blev april. Hoppas vädret blir bra men det är ju en chansning.

• 24maj08

Vi ska gifta oss den 24 maj 2008! En (förhoppningsvis) alldeles underbart solig dag! Vi tänkt eatt det var närmre sommaren och därför mer solchans än i början av maj, samtidigt som studenter osv inte har börjat på riktigt.
    Hur går det med planerandet för alla majbrudar?

• njoy

Hej hej!

Kul att vi är fler.. Vi är nog inne på 10:e maj..Har dock inte bokat något definitivt ännu men det lutar ändå åt den 10:e..Vi får helt enkelt lita på att vädergudarna är vänliga mot oss denna dag
    Planerandet går framåt här faktiskt..Inget bokat ännu men vi har kollat upp lokal och vi vet vilken fotograf vi vill ha..
    Jag vet också vilken klänning jag skulle vilja ha och frisyr och sånt
    Tycker att planeringen är en stor del av nöjet med att gifta sig så jag har nog egentligen börjat planera det mesta-allt från mat till dukar osv.
    Hur går det för er då?

• 24maj08

Vi har bokat festlokal samt kyrkan. På söndag tänkte vi inviga prästen (en vän) i det hela. Han vet fortfarande inget
    Igår bestämde vi hur våra inbjudningskort mm ska se ut. Känns som det är en hel evighet till 24 maj 2008...

• Brud-08

Vi ska gifta oss i slutet av maj, hoppas att allt blommar fint då... Har ni redan fått boka kyrka??

• 24maj08

Brud -08
    Vi bokade kyrkan eftersom vi visste vilket datum vi skulle gifta oss. Är man först får man ju även välja vilket klockslag man vill ha. Vi valde kl 15 för att ha tid för förberedelser på morgonen.
    Vi var det 4:e paret som bokade 2008 och det var ca 1 månad sedan. Så det är knappast någon rusning, de dagar som var bokade var midsommar, pingst mfl. Är ni ute efter en storhelg bör ni nog boka så fort ni bestämmt er.
    Lycka till!

• brud  nästa år

För oss blir det sista lördagen i juni 2008.

• 24maj08

Hur går det för er i planeringen?
    Skoj att följa andra som gifter sig ungefär samtidigt!

• brud  nästa år

Jag tänkte jag skulle boka kyrka nästa vecka men lokal går vi och grunnar på vet inte om det ska vara på resturang eller inte.

Svar på tråden Någon som gifter sig i maj 08?