• Safira

prat under akten...

Kanske kan bli en tråd med inlägg som inte kommer igenom censuren det här, men... är lite nyfiken på om ni därute brukar prata "dirty" eller ej? Svårt att hålla det på lagom nivå liksom, man vill ju inte att det ska låta fånigt eller för p*rrigt, men ändå upphetsande ju.

• Svar på tråden prat under akten...
  • vixen not a tramp

Ett vänneravsnitt poppar upp i huvudet:

Ross och en tjej hånglar, hon vill ha dirty talk, han är inte riktigt hemma på det området och klämmer (efter ett tag)fram "vulva".

Otroligt skoj!

• kentfantast

Mia.Maria:
    En sann klassiker

• MuffinsTönt

Jag lär få fram ... Pitt.

Brad Pitt!

8)8)8)

• Mirranda

Jag vet inte om detta är ett tips, men man kan ju på fullaste alvar fråga med beslöjad röst partnern vad han/hon ser.. Så lämnar man över snusket så att säga, sen får man se om denne hoppar på p*rrtåget.. :)

• Rat

Prat under akten. Ja! Speciellt bra om man har samma fantasier som sin partner. Men absolut inte vardagsprat!!!

• Mirranda

Mia.Maria,

ha ha ha ha ha

• anne på grönkulla

En bra början är väl att berätta vad man känner under akten, att det är skönt och vad man vill göra... det behöver inte bli så grovt på en gång (om man tycker det är pinsamt) och kommer rätt naturligt.

• midsummer

Tycker vi är väldigt vågade när vi väl är heta på gröten bägge två... Jag är nog bättre på att säga hur jag vill ha saker och ting än han. Där får jag mer gissa mig fram, men det är klart, efter tre år börjar jag lära känna hela honom och alla hans "svaga punkter" nu...
    Tror ord som kan hjälpa till lite kan vara typ: Hårdare, Sluta inte och liknande. Då förstår han att han är på rätt väg. =) Är jag lite frispråkig nu kanske... Har inte varit inne på detta forum förut så jag vet inte vad det är för jargong här . hihi

• MuffinsTönt

Midsummer
    Hej och välkommen! :)
    Jag har tänkt att nästa gång så ska jag anv ord som "Hårdare, Sluta inte och liknande". Men när det bäl händer så vågar jag inte ens det. har väl nån gång sagt "fortsätt" annars har jag mest flämtat. Hahaha!!!!

Usch! Fattar inte varför jag är så feg. Jag är ju nyfiken o så men samtidigt så feg. Iaf när det gäller vad jag vill ha. Om jag nu ens vet det... :o

Svar på tråden prat under akten...