• Safira

prat under akten...

Kanske kan bli en tråd med inlägg som inte kommer igenom censuren det här, men... är lite nyfiken på om ni därute brukar prata "dirty" eller ej? Svårt att hålla det på lagom nivå liksom, man vill ju inte att det ska låta fånigt eller för p*rrigt, men ändå upphetsande ju.

• Svar på tråden prat under akten...
  • ray01

Lagomt prat om att det är skönt och att min kvinna älskar min ku:k.hon vill även höra att jag älskar hennes F,tA.Jag tänder på när hon säger att hon är K.t.och vill Kn.a.

• Ostbågen

Vi har testat men det känns för krystat som någon nämnde här tidigare. Det är liksom inte riktigt "jag". Nu jobbar vi snarare på att vara tysta, blir så lätt vardagssnack annars. Typ: "Har du gett katterna mat?" eller "Om vi skulle ta och tapetsera om här inne." Bättre med dirty talk egentligen

• jocelyn

Åh hjälp! Snack om räkningar, middagsmat, vem ska serva bilen etc skulle jag vägra...då skulle jag nog ursäkta mig och gå ifrån! Hellre helt tyst då.. ;)

• Yoni

Nej, alltså vardagsprat går inte, då blir vi distraherade och gröver ner oss i färgval angående gardinerna och huruvida Adaktusson är värt att se på eller inte (jag: nej, han: kanske)

Jo, men lite dirtytalk blir det. Egentligen kanske jag skulle vilja ha mer, kanske "värre" ord, men på ett sätt inte. Vet inte hur jag skulle reagera, och det skulle potentiellt kunna gå käpprätt åt...

• MDS

Om och min kille skulle snacka dirty så glider det oftast in på typ om vi matat katten och hur var det på jobbet-monologer. Antingen ber jag honom vara tyst eller så ursäktar jag mig faktiskt så kan han ligga där och prata med sig själv! Personligen så finns det inget som kan ta udden av min upphetsning som när han berättar en historia han hört på jobbet!

• MDS

Nu låter det som om han gör detta ofta ju! (läste igenom inlägget noga) Han pratar bara ca 5% av gångerna... Dom andra 95% håller jag för mig själv ;)

• pickolina

Hmmmm, jag måste ju erkänna att jag har extremt svårt att förstå hur vardagsprat kan uppstå medan man har sex! *s* Fy vad avtändande. Nä, hellre tyst då i sådana fall. Som flera skrivit. Annars gillar jag som sagt dirty talk, det är ju om inte annat väldigt effektivt när man ber varandra göra olika saker och berättar vad man vill/vad man gillar osv... Kommunikation gör ju sexet optimalt! :D

• MuffinsTönt

Hej!

Jag har tjuvläst här några ggr. Måste fråga en sak. Jag har märkt att min kille gillar att prata. Han gjorde det en gång kanske men fick inget respons från mig. Jag var så chockad när han sa det.
    Vårt "problem" är min blyghet. Jag är så blyg/pryd när det gäller intima grejer. Jag är inte rädd eller har fobi utan är inte van vid att prata eller prova nya grejer ang s*x.

Min fråga är hur ska jag börja prata eller vad ska jag börja med för att komma över denna blyghet. Det är jobbigt för oss båda. Mest mig eftersom jag känner mig hämmad på ngt sätt.

Nu känns det väldigt OT men jag vet inte i vilken tråd jag ska skriva. Och jag vill verkligen inte starta en ny tråd!

Svar på tråden prat under akten...