Östersund/Jämtland 2007
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Jämtlandstaus- Hade du tänkt bjuda din kompis på bröllopet? i såna fall kan du ju fråga..
Tina skulle förresten ha över 6 000 bara för att göra en studiofotografering - utan att något annat ingick (förstoringar etc). Surt!
O flera fotografer har fortfarande julstängt. Tog med dottern på stan när sambon o sonen var o badade i tisdags o då var det stängt på både det ena o det andra stället till i mitten på nästa vecka. Morr! Vi har alltså precis kommit hem igen från Östersund...
Ja jag håller med! Jag skulle verkligen vilja se lite bilder på brudmake.. Jag tänker be min kompis prova sminkningen minst 2 gr innan för att vara riktigt säker på att det kommer kännas bra. Hoppas man inte vaknar med jordens finne dagen till ära haha ( ännu en skräck jag har)
Jag har redan så mycket finnar, så jag funderar mest på hur jag ska kunna bli av med dem tills dess...
Ja, det här med fotografer är verkligen en fråga. vet inte riktigt hur jag ska göra. har kollat med thoresson och anna&maria, men alla är ju rätt dyra.
ska söka om jag hittar länkar på brudmake.
den här var lite rolig. man väljer ett utseende som passar en bäst, och så kan man välja mellan olika ögonskuggor, rouge och läppstift.
www.marykay.com/whatsnew/vmo-index-01.aspx
Hej tjejer
Jag ska också gifta mig i Östersund men det är inte förrän senare på året.
Vilka fotografer finns det i Östersund? Vore bra om vi kunde dela erfarenheter, vilka vi kontaktat och vilka prisuppgifter vi fått.
Kanske kan hänga på även om vi inte gifter oss förrän början av nästa år?
(Vi skulle gift oss nu i februari men skjöt upp pga skilsmässa i familjen!)
Intressant att det är så många som inte bor i Östersund som ska gifta sig där... Här är en till. Även jag sitter i Stockholm och är lite småstressad över att få till det som kvarstår till mars när vi gifter oss.
Någon som finns på plats som kan komma med tips och råd??