• martinibruden

Bröllop 2009

Vi kommer nog sannolikt inte att hinna gifta oss före 2009. I sommar gifter sig min bästa vän och året därpå (2008) fyller m2b mycket jämt så det kommer bli ett kostsamt kalas. Är det någon här som planerar i extremt god tid som vill ha en 2009 tråd?

• Svar på tråden Bröllop 2009
  • akdh

-Satine-

Jag bli 28 och min sambo bli 31 i år.
    Som sagt så bor jag i Skövde.
    Vi har varit tillsammans i 4år å 5mån. Är inte förlovade ännu utan tänkte göra det till sommaren och ha en liten "förlovningsfest" för våra närmaste.
    Jag vill gärna ha ett fint vinterbröllop med mycket tända ljus och mysstämning. Vad jag räknat ut nu så blir det väll ca 60-70 personer (våran släkt och vänner). Så det blir rätt så lagom. Och bröllopet ska vara i Norrtälje.

• TullaBulla

Halloj!

Vårt planeringsår är hösten (eller våren) 2009. Vi har varit tillsammans i 6½ år och förlovade oss nu i höstas.

Min m2b är inte riktigt av den planerande sorten så han tror snarare att jag kommer tröttna på att planera och gå och känna på papper i olika färger varannan vecka. Men inte kan man väl tröttna på bröllop!?! Känns fortfarande lite overkligt att lilla JAG ska gifta mig! :0)

• Blivande skånebrud

Jag blir 29 så kommer att vara 31. Vi bor i Norrköping men då jag kommer från Skåne så kommer bröllopet vara där. Vi kommer att ha ca 50 gäster.

• martinibruden

vitsippa-78, jag finns i stockholm :D

Vi har prel satt datum till 14/2-2009 men jag velar fram och tillbaks för sommarbröllop är ju fint och enklare att kunna ha klänning utan att frysa och sådär.

• vitsippa-78

martinibruden

Åh vad roligt. Hur långt har ni planerat? Funderat på kyrka eller festlokal?

Visst är det härligt med sommarbröllop, men jag tycker det är så vackert om man får ett vitt bröllop på vintern.

• martinibruden

m2b vill gifta sig i kyrkan. Kanske på landet. Har inte funderat på festlokal men vi ska bo i lyxig svit på natten :D

• Cia-bruden

Hej!
    Här kanske jag kan vara med.
    Jag och sambon har börjat prata lite löst om att gifta oss utomlands i början på 2009.
    Pirrar massor i magen när jag tänker på det. Men samtidigt känns det som evigheter kvar

• Zenobia

Åhh vad kul, ja försökte få igång en tråd förra året med oss för 2009 men det vart lite dött =)

Vi kommer nog gifta oss 6/6-2009 =)

• hicka

cia-bruden:
    Det är samma som jag å min kille... vi pratar lite om strandbröllop i början av 2009

• Brudår2007

Är det inte lite väl överdrivet att planera bröllop två år innan det ska ske?

Svar på tråden Bröllop 2009