• martinibruden

Bröllop 2009

Vi kommer nog sannolikt inte att hinna gifta oss före 2009. I sommar gifter sig min bästa vän och året därpå (2008) fyller m2b mycket jämt så det kommer bli ett kostsamt kalas. Är det någon här som planerar i extremt god tid som vill ha en 2009 tråd?

• Svar på tråden Bröllop 2009
  • akdh

Flyttade till Skövde för ca 7 år sedan ska det ju stå...Tihi har inte riktigt med alla hjärnceller verkar det som!

• vitsippa-78

Ja men där ser man, jag flyttade från Göteborg till Stockholm för snart tre år sedan :)

Det är alltid kul om man kan få "lokal tips", det kan ju hända att man har lite frågor menar jag
    På onsdag ska vi titta på festlokal, spännande spännande. Då känner man att det faktiskt är på riktigt. Jag har till och med tittat på inbjudningar redan, vet inte om jag ska göra egna eller köpa.

• hicka

Jag och min kille planerar bröllop utomlands i början av året 2009

• akdh

Jaha ja...där ser man
    Ja det är klart att det är skönt att ha ngn man kan fråga.

Hoppas ni hittar ngn bra festlokal nu då.

Än så tar vi det lite lugnt med det, vi båda känner ju att det är ett tag kvar.
    Men tider går fortare än vad man tror...

• akdh

(Sista inlägget från mig var till "Vitsippa -78)

• akdh

hicka

det låter skönt!

Vet ni redan vart resan ska eller?

• akdh

gaaa!

vart ni ska resa... hicka

• -Satine-

Ojoj, vi är rätt många ändå

Vilka är ni andra (ålder, stad, massa annat??? )och vilket typ av bröllop planerar ni inför? Kul att veta om man nu ska vara här inne i 2 1/2 år till...

• vitsippa-78

Jag är 28 idag, hinner fylla 30 innan bröllopet, och där emellan har vi tänkt hinna klämma ut en bebis =)
    Vi kommer ha ett litet bröllop, ca 30 gäster. Vår närmsta familj och käraste vänner.

• hicka

Nja vi har inte bestämt oss helt och hållet ännu. Det finns ju så många härliga ställen. Troligtvis kommer vi gifta oss på arlanda (för laglighetens skull, och för att slippa allt pappersarbete) och sedan bär det av... Vi har hittills tittat på Thailand (där har vi varit tidigare) och Kambodja....

Svar på tråden Bröllop 2009