• JessicaZ

Vinter 2008

Nån annan som ska gifta sig nästa vinter?

• Svar på tråden Vinter 2008
  • JessicaZ

ganska många faktiskt. det var så häftigt för jag gick in och sa att jag inte hade nån speciell budget och de tre klänningar jag tyckte var finast var några av de billigaste

• Rotroth

Falbygden där vi skall gifta oss ligger högt över havet och platåbergen gör att molnen fastnar och snöar extra där. Så kommer bara kylan kommer det snö och kylan skall väl ha hunnit komma i Februari

• JessicaZ

gotland, vad romantiskt!

• Gotland 08

Ja, det var det! Sen satt vi till två på natten och bara pratade drömmar och hur vi ville ha det. Så mycket föll på plats, var, hur, middagen osv. Det kändes bara så rätt.

Toppen att de man tycker är finast är billigast. Det har ju en tendens ibland att bli tvärtom... Har du bestämt dig för någon?

Rotroth:

Hoppas du får snö och februari är en månad som det brukar bli kallt i.

• JessicaZ

gotland 08, inget bestämt än, men jag kuande att det var viktigt att gå och kolla då jag var i stockholm med lilla syster ªbot i london annars). men hua vad dyrt det är med vita vinterkappor. 2000 skulle de ha för att hyra en. om klänningen går på 5600 att käpa så känns det lite saftigt. men vad vet jag...

• Gotland 08

JessicaZ:

Ibland känns det som allt kostar bara för att det är tänkt till bröllop...Har inte börjat fundera kring kappa men inser att jag måste det. Det lär ju vara lite kallt att vara utan

Såg en annons på en vacker kappa i en bröllopstidning. Vågar inte tänka på vad den kostar...

• JessicaZ

håller på och kollar efter en fin lokal/rest/herrgård i stockholm som har öppen spis. nån som har tips?

• JessicaZ

Gotland08:
    men visst e re kul att titta på alla vackra saker!

• Neppe

gotland,
    vilken romantisk julafton du fick!
    Vi har också tänkt ha rosa, vitt och silver som färgtema. Kommer nog att bli ett vackert bröllop. :)

• Gotland 08

Neppe: Jag var inne och kollade på klänningen, mycket vacker. Jag gillar den där modellen, draperingen. Jag funderar själv på någon liknande.

Just rosa, silver och vitt är mycket vackert. Förra året dukade jag med de färgerna på nyårsafton och gjorde ett blomsterarrangemang. Det blev skitsnyggt om man får säga det själv

• JessicaZ

neppe:
    jag kollade in klänninen och den är jättevacker. jag förstår varför du funderar på om den är somrig dock... den ser en aningens somrig ut för ett vinterbröllop tycker jag. mest för att det är rosa blommor på... men... det där är ju en smaksak.

• Neppe

Jessica:
    Jo, visst är den lite somrig, men börjar faktiskt gilla den mer och mer. :) Så kanske slår till ändå!

• JessicaZ

det låter bra. den är supervacker så kör på om det känns rätt.

• JessicaZ

tack för tipset sanasol. ska kolla där

Svar på tråden Vinter 2008