• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

Cindy - *vi låtsas inte om det*

Jaaaaa, hur går det med bröllopsplanerna?
    Jag måste erkänna att jag fick ett akutsug efter bröllop för nån dag sen och traskade iväg och köpte en tidning.

Sen bläddrade jag igenom den på 10 sekunder och insåg att jag tyckte ju inte de svenska tidningarna var speciellt bra.

Jaja, så kan det gå.

• Fru Cinderella

nja, det kan vara sant.. har inte så mycket bröllopsplanet just nu. Har mest konsentrerat oss på flytten.. men det kommer.. försöker hålla mig lite tystare i den här trpåden om det faktiskt eftersom ni är gifta redan ;)

• Gable

Nej då! Tänk på all kunskap som finns i den här tråden! Dessutom var det ett tag sen vi gifte oss, så vi har glömt hur jobbigt det kan vara och minns bara allt det roliga.

Surra på du!

• Fru Cinderella

...nej nu säger nog Cindy godnatt..

ont överallt

Full

och allt annat möjligt mysko!

• janos

Varför det? Vi gamla gifta tanter tycker det är roligt med bröllop och vi kanske kan bidra med något

• Gable

Klart du har ont i kroppen, skulle jag också ha

Sov gott!

Janos verkar ha slocknat också. Det är dags för mig att logga ur.

Over and out.

• janos

Söta drömmar till dig cindy och välkommen med bröllops surr när du vill

• Gable

Nejmen där är du ju! Janos, jag är helt chockad att du fortfarnade är vaken. Trodde du mest var intresserad av att sova just nu

• Fru Cinderella

Ja guld om ni vill hjälpa till..

är nog mest rädd för o prata om något som ni inte vill.

Sen om jag ska vara ärlig efter mina fem glas vin, så känner jag mig fortfarande ltie som en utböling här.. hoppade ju in helt plötsligt en dag utan inbjudan och sa hej i er lilla grupp o stannat sen dess..

• janos

Janos sover inte. Janos skriver ju hela tiden. Janos är inte trött. Janos är ju här, ser du mig inte????

Svar på tråden Äntligen fredag del 8