• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

Är du inspirerad av Lets dance Janos?

• janos

Sånna människor får mig att se rött

j*vla idioter!!! Tänk vilken risk dom är för andra

• janos

Väldigt inspirerad! Men när jag visar maken mina två steg, så är det dags att sitta ner igen, för det snurrar konstant i mitt gr*vida huvud!

• Gable

Jo, vi ska flytta till nybyggt. Om 2 veckor ska vi bestämma tillval i lägenheten. Vi har redan bestämt att det ska bli svart granitgolv i hallen. Ekparkett är standard men det vill vi inte ha där.

• Fru Cinderella

oki, ska skicka er en liten bild som är lite små intressant och utmana er på den.. vilka är era mailadresser som är online ikväll?? (Har inte koll på era riktiga namn)

• anne på grönkulla

Vi bor ju i en 20-talstvå i stan o vill gärna bo kavr så - men vi lär ju växa ur den rätt fort... - så vi får se hur vi gör sen - men i stan blir det nog fortfarande om jag känner oss...

• janos

Det är till och från, måste jag erkänna. Förra lördagen var jag redo att kasta in handuken och sk*ta i det hela

I dag har jag mått så bra, att jag har varit nojjig över om det är något liv i pyret

• Fru Cinderella

Vet ju hur lätt det var o växa ur en etta, så jag kan tänka mig hur lätt det är med en tvåa.. just nu är jag helt faschinderad över alla skåp o lådor..

Svar på tråden Äntligen fredag del 8