• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • heaven

Hej!
    körde en vecka ren kur och vägde mig igår och resultatet var -3,5kg vilket jag är supernöjd med.
    Denna vecka tänkte jag leva på lätter lunch och resten nutrilett.
    Så då är det bara att köra på, min fasa är att vi ska på 30-års fest på lördag, men det får man ta.

• Snowsee

Hej!

Har kört helt ren kur Naturdiet i två dagar nu. Ska köra till fredag har jag tänkt och sen ev synda lite i helgen. Sambon ska åka iväg till McD. och köpa mat till sig och undrade om jag vill följa med men det vågar jag nog inte. Är rädd att jag faller för frestelserna och det vill jag inte.

Mätte förresten midjan i morse och upptäckte att jag minskat 5 cm på en vecka så det är jag verkligen supernöjd med! Det får mig att vilja fortsätta.

Imorn bär det av ut i skogen med kursen så jag hoppas på en del motion då.

Hoppas det går bra för er andra också!

• tici

Hur går det för er? Jag kör på med dryckerna och det funkar bra, börjar väl bli lite trött och skulle gärna vilja tugga!! vid en måltid men vill man vara fin får man lida pin

Hoppas det går bra för er andra och kämpa på!

• Snowsee

Hej!
    Efter fem dagars ren Naturdietkur började jag igår äta "vanlig mat" till lunch eller middag. Ska dock fortfarande dricka naturdiet minst en gång per dag. Vägde mig i går och hade gått ner ytterligare. Så nu är det -4 kg på två veckor. Det är jag nöjd med!

Hoppas att det kommer fortsätta att minska på vågen framöver. Har upptäckt att jag snart måste köpa nya byxor och göra nya hål i skärpen för det sitter nästan inte uppe längre...

Snacka om motiverande!

• heaven

Hej!
    Har börjat på ren kur igen.
    Helgen blev en possitiv med onyttig helg.
    Vi skulle vara på 30-års fest i lördags och gissa, det blev bröllop och hela kalaset ingen visste något så det var jätteroligt.
    Och ännu en rolig nyhet är att jag skulle hämta min brudklänning i lördag och jag fick köpa en storlek mindre för den jag hade beställt var för stor, snacka om lycklig.
    Hur går det för er andra?

• ljuvligt

Kan jag hoppa in?
    Jag ska köpa ett storpack nutrilett idag. & börjar köra imorgon. Mitt mål är 5 kilo på 4 veckor.
    Jag ska äta en vanlig stor frukost,lunch och middag ska bestå av nutrilett mixad med banan. + mycket vatten.
    Några inbitna tips? Vilken smak är godast, choklad antar jag?

• Sussibell

Hej! Nu har jag kört nutrilett morgon, lunch och sedan nyttig mat på kvällen. Första veckan körde jag som sagt ren kur; -4 kg. Förra veckan gick jag ner 1 kg.

Roligast var när jag mätte min midja, hade minskat 10 cm på två och en halv vecka! Helt absurt. Men det är det som peppar mig mest, läste en hemsk artikel om diabetes och det fick mig att bestämma mig, jag ska INTE bli sjuk. Ok, kul att bli snygg och smal med, men sjuk; nej tack! Går ut och går på lunchen, tar en nutrilett innan eller efter.

Till Ljuvligt, jag kör choklad. Har läst att vissa tycker det är svinäckligt, jag håller inte med! visst, det smakar väl inte marabou mjölkchoklad direkt, men jag tycker jag ändå att det är rätt gott!

• heaven

Hej!
    Hur går det för er där ute ?
    Själv har jag börjat äta middag en gång dagen och tar nutrilett resten.
    Vågen har gått under 70 kilos sträcket så jag är jättenöjd, än så länge känns det som jag skulle kunna leva så här ett tag till.
    Brätta gäran ni andra om ni uppnått resultat.

• Snowsee

Hej heaven och grrattis till minskningen!

För mig går det bra, har gått ner 5 kg på 3,5 vecka men sen ungefär 2 veckor så äter jag bara naturdiet 1-2 ggr/dag och vanlig mat resten. Har ju dock ändrat om mina kostvanor rätt mkt och motionerar mkt mer så vågen fortsätter neråt!

• heaven

Hej!
    Även om jag bara byter ut ett mål, så minskar min vikt också fast inte lika snabbt,men man måste ju försöka gå till mer normala förhållanden.
    Jag tycker det funkar jättebra.
    Är nöjd om jag går ner ca 5 kilo till bröllopet äger rum 5 Maj så det ska jag nog klara.

Svar på tråden NUTRILETT