• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • heaven

Hej!
    körde en vecka ren kur och vägde mig igår och resultatet var -3,5kg vilket jag är supernöjd med.
    Denna vecka tänkte jag leva på lätter lunch och resten nutrilett.
    Så då är det bara att köra på, min fasa är att vi ska på 30-års fest på lördag, men det får man ta.

• Snowsee

Hej!

Har kört helt ren kur Naturdiet i två dagar nu. Ska köra till fredag har jag tänkt och sen ev synda lite i helgen. Sambon ska åka iväg till McD. och köpa mat till sig och undrade om jag vill följa med men det vågar jag nog inte. Är rädd att jag faller för frestelserna och det vill jag inte.

Mätte förresten midjan i morse och upptäckte att jag minskat 5 cm på en vecka så det är jag verkligen supernöjd med! Det får mig att vilja fortsätta.

Imorn bär det av ut i skogen med kursen så jag hoppas på en del motion då.

Hoppas det går bra för er andra också!

• tici

Hur går det för er? Jag kör på med dryckerna och det funkar bra, börjar väl bli lite trött och skulle gärna vilja tugga!! vid en måltid men vill man vara fin får man lida pin

Hoppas det går bra för er andra och kämpa på!

• Snowsee

Hej!
    Efter fem dagars ren Naturdietkur började jag igår äta "vanlig mat" till lunch eller middag. Ska dock fortfarande dricka naturdiet minst en gång per dag. Vägde mig i går och hade gått ner ytterligare. Så nu är det -4 kg på två veckor. Det är jag nöjd med!

Hoppas att det kommer fortsätta att minska på vågen framöver. Har upptäckt att jag snart måste köpa nya byxor och göra nya hål i skärpen för det sitter nästan inte uppe längre...

Snacka om motiverande!

• heaven

Hej!
    Har börjat på ren kur igen.
    Helgen blev en possitiv med onyttig helg.