• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Pärlhönan

Undra om exotisk juice är gott ihop med skogssmak???? Kanske om man mixar i lite jordgubbar. hmmm, det blir till att testa när juice är slut hemma igen:D

• Pärlhönan

Nutrilett skogsbär, juice, blåbär var också gott. Nu är det ju inga problem att dricka det:D

• fröken yrväder

Halloj!! Ny på forumet här. Jag håller på att få panik!! Har gått på viktväktarna några månader men bara lyckats gå ner några kilo. Skulle helst vilja gå ner 20 till mitt bröllop nu i sommar, vet inte hur jag ska bete mig!! Har handlat hem ett lager modifast o tänker byta ut allt utom middagen eller är det bättre med ren kur??(klara man det??) Är det någon som har bra tips på snabb viktnedgång?? Känns som jag bara kommer ur spår, fuskar o mår dåligt av min brist på karaktär!! SUCK!!

• L&N

pärlhönan, har du testat med "ren" apelsin juice att blanda med nån gång? sitter å funderar på om det kan funka, men vågar inte rikgit testa ifall det smakar apa.

• Pärlhönan

LindaK
    Japp, har testat det med, men bara med färsk pressad juice, då det smakar mer än juice på koncentrat. Så färsk pressad juice + nutrilett är också gott

• L&N

Okej, tack! då ska jag testa det med, har köpt sån blodapelsinjucie nu, å väntar med spänning på att hallonjucien ska ta slut. Men bra att veta att vanlig apelsin oxå funkar!

• Pärlhönan

Morotsjuice + nutrilett= Rekomenderas inte. (Man kan inte vara hur sunt som helst;) )

• FruÖlandstok

hm.. jag måste fråga.. (kanske har missat) späder ni med mer än 2dl vätska? jag testade pulvret å blä fy fasen.. jag fick inte i mig det.. blandade då med mjölk iofs..

nackdelen är ju dock att man får i sig 500kalorier extra per dag om man blandar med 2dl juice/påse istället för vatten.. =( om man nu enbart kör på nutrilett..

• L&N

ölandstok, jag tar lika mkt jucie som det skulle vara vatten... ibland lite mer.. å jag fick inte heller i mig pulvret bara med vatten, jag höll på å kräkas bara jag såg det sen.. men med jucie blir det iaf drickbart.
    Oj, visste inte att det blir mer kalorier med juice.. men jag kör iofs inte helt rent med nutrilett, tar det varannan dag å varannan dag mat..

• Pärlhönan

KÖr heller inte på ren kur o utan juicen går det inte att dricka. Men man får ju ialla fall i sig lte mer vitaminer;)

Svar på tråden NUTRILETT