kristianstadsbrudarna 061201
HEJSAN!
Startar en ny tråd igen eftersom den gamla stängts av pga "ålder"!
Nya och "gamla" Kristianstadsbrudar hälsas hjärtligt välkomna!
HEJSAN!
Startar en ny tråd igen eftersom den gamla stängts av pga "ålder"!
Nya och "gamla" Kristianstadsbrudar hälsas hjärtligt välkomna!
Är det inga som är inne idag?
fialia81:
Jag är här! Idag var vi på Center Syd och handlade på Panduro till våra inbjudningar o vigselprogram. Sen hittade jag brudskor för 100:-, perfekt pris enligt mig
Vi har väl kommit rätt långt i planeringen, konstigt annars eftersom vi skulle gift oss 2/9-06, men fick ändra datum.
Så det är klart var vi ska äta, var vi gifter oss, präst, gäster,vilka som ska göra håret. Det vi har kvar är att boka fotograf, prata med kantorn o solisten, bestämma vad vi ska äta (görs på tisdag) prova klänning (även det tisdag) och så ska inbjudningarna göras o skickas. Det är så kul och jag längtar efter denna dagen som bara den!
twentyfirstofapril:
Det låter som du har haft en bra dag! Var ska du gita dig någonstans?
Det lutar åt Gärds Köpinge k:a. Först ville vi vara i Färlöv, men den är bokad för konfirmation vårt datum. Så känner vi prästen som ska viga oss,så nu tar vi "hennes" k:a istället. Våra gäster kommer nog att undra över varför vi valt den kyrkan, men de får förklaringen sen. Vi var o kikade på den idag, lagom stor för oss.
Wiii, imorgon ska jag till atelje MB o förhoppningsvis köpa klänning! Har sett fram emot det såå länge! Typiskt nog är jag så svullen i kroppen just nu, binder vatten så lätt.
Hej alla gamla som nya.
Var är alla "gamla brudar"????
Jag ska äntligen få närvara vid min bästa väns bröllop. Det mest spännande är att vigseln och allt kommer att ske i Schwitz... (hon och sin blivande bor där) Nu måste jag bara komma på något speciellt att ge, vi har trots allt varit vänner sedan barnsben så något alldeles speciellt vill man ju ge.
Äntligen börjar det närma sig att jag ska säga upp lägenheten, omkring den 20 lämnar jag in lappen och i April går flyttlasset... hoppas det går fort.... jag längtar...
Men oj vilken dålig fart i denna tråden nuförtiden!! Är kanske bara jag o fialia81 som ska gifta oss i denna trakten?
Jag är fortfarande kvar ska gifta mig den 14 Juli i Emmislövs kyrka utanför Broby, har äntligen kommit in på datorn igen har inte suttit har på över en månad ungefär då modemet har varit sönder, jag har haft lite panik över detta men har nu äntligen hittat hit igen...
Har äntligen fått ett frieri efter 11 år tillsammans och 6 år som förlovade.
Får jag vara med?
vårbrud2008:
Självklart får du vara med! Vi ligger nästan samma liga med åren där, vi har varit tillsammans 13 år och förlovade 11 år 4 månader!